• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
3

افزایش ۵۴ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار

  • کد خبر : 147529
  • 11 تیر 1403 - 12:47
افزایش ۵۴ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار
یازاکو - مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش ۵۴ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، کلیم‌اله وثوقی در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار اظهار کرد: در سه ماهه گذشته ۲۸ هزار و ۸۷۸ نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کردند که این میزان در مقایسه با میزان تردد مدت مشابه سال قبل ۵۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۴۲۸ نفر ایرانی و ۲۸ هزار و۴۵۰ نفر مسافران خارجی بوده است که مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده اند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل ادامه داد: مسافران ورودی ایرانی در سه ماهه نخست سال جاری ۴۲۷ نفر و مسافر خارجی که از مرز بیله سوار وارد کشور شده اند، ۱۴ هزار و ۲۲۹ نفر بوده است که در این بخش هم رشد ۵۷ درصدی را شاهد هستیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل افزود: در ۳ ماهه گذشته ۱۴ هزار و۲۲۱ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار خارج شده‌اند این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل ۹ هزار نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار خارج شده اند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل همچنین از تردد ۳۸ هزار و۲۸۲ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پر و خالی از مرز بیله سوار خبرداد و افزود:از این تعداد ۲۰هزار و۴۰۱ دستگاه وارد و ۱۷ هزار و۸۸۱دستگاه نیز از مرز بیله سوار خارج شده است.

وثوقی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۳۷ هزار و۵۳۷ دستگاه کامیون و ۷۴۵ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده اند گفت: در تردد اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۳۶۵ دستگاه بود افزایش ۳۸ درصدی را شاهد هستیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=147529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});