• امروز : شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
2

تبدیل به حالت اولیه ۱۰۰۰ مترمربع ساخت و ساز غیرقانونی از اراضی سطح منطقه ۶ تبریز

  • کد خبر : 147770
  • 13 تیر 1403 - 14:45
تبدیل به حالت اولیه ۱۰۰۰ مترمربع ساخت و ساز غیرقانونی از اراضی سطح منطقه ۶ تبریز
یازاکو - معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از تبدیل به کاربری اولیه یک هزار مترمربع ساخت و ساز غیرقانونی از اراضی مسیر آناخاتون و بلوار شهدای خدمت (جاده سنتو) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز از اولویت های مدیریت شهری به شمار می آید به طوری که هم از طریق معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز و هم با حکم قضایی از طریق واحد حقوقی و اجرای احکام با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد می شود.

وی افزود: به منظور ساماندهی و ایمن‌سازی ساختمان‌های در حال ساخت و جلوگیری از ایجاد مشکلات برای شهر و شهروندان، با هرگونه ساخت وساز غیراصولی و فاقد مجوز با جدیت برخورد می شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز در ادامه افزود: در این راستا به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی طی هفته گذشته یک هزار مترمربع ساخت‌وساز غیرمجاز در حال احداث سطح منطقه در مسیر آناخاتون و جاده سنتو به حالت اولیه بازگردانده شد.

رضایی با تاکید بر اینکه جلوگیری از ساخت و ساز خانه های غیرمجاز توسط سودجویان یکی از وظایف اصلی و بدون ملاحظه حوزه معاونت خدمات شهری است، تصریح کرد: ساخت وسازهای غیراصولی علاوه بر آسیب جدی به سیمای شهری، به دلیل فقدان استحکام بنا مشکلاتی از جمله به خطر افتادن جان و سرمایه افراد را نیز به همراه دارد ضمن آنکه مامورین جلوگیری از تخلفات ساختمانی با هدف مقابله با این ساخت و سازها به صورت مستمر در منطقه گشت زنی کرده و از هرگونه تخلف جلوگیری می‌کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=147770

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});