• امروز : چهارشنبه - ۲۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 July - 2024
2

رشد سه و نیم برابری تولید آسفالت به نسبت سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 148676
  • 24 تیر 1403 - 13:30
رشد سه و نیم برابری تولید آسفالت به نسبت سال ۱۴۰۰
یازاکو - معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از رشد سه و نیم برابری تولید آسفالت به نسبت سال ۱۴۰۰ و آغاز دوره ششم مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، سامان احمدزاده با اعلام این خبر گفت: بهسازی و ساماندهی  معابر و محلات شهری و توزیع آسفالت با کیفیت و استاندارد بالا، در دوره فعلی مدیریت شهری شتاب گرفته است.

وی افزود: در همین راستا تولید و توزیع آسفالت در چهارماهه اول سال ۱۴۰۳ به نسبت سال ۱۴۰۰ رشد سه و نیم برابری را نشان می دهد.

احمد زاده با اشاره به هدفگذاری تولید ۵۰۰ هزار تن آسفالت در سال جاری اعلام کرد:  سال ۱۴۰۰، تولید آسفالت در کارخانه شهرداری تبریز ۱۶۸ هزار تن بود و پیش‌بینی امسال تولید ۵۰۰ هزار تن آسفالت است، که رشد سه و نیم برابری را نشان می دهد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز یادآور شد: تولید این حجم از آسفالت در مدت زمان یک سال رکوردی در تاریخ شهرداری تبریز است که در دوره فعلی مدیریت شهری رقم می ‌خورد.

وی خاطرنشان کرد : در کنار کمیت موضوع، توجه ویژه‌ای به ارتقای کیفیت آسفالت تولید شده در کارخانه سازمان عمران و همچنین توزیع آن در معابر شهری داریم.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز اضافه کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا ۱۵ تیرماه میزان تولید آسفالت به ۱۵۸ هزار تن رسید و این در حالی است که این میزان در مدت مشابه سال ۱۴۰۲ به ۸۱ هزار تن، در سال ۱۴۰۱ به ۶۹ هزار تن و در سال ۱۴۰۰ به یکهزار و ۴۰۰ تن رسیده بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=148676

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});