• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6
مدیرعامل انجمن حامی حیوانات تبریز:

شهرداری پیمانکار اصلی حادثه سگ کشی در تبریز ! / آقای شهردار فرافکنی نکنید

  • کد خبر : 15027
  • 26 اردیبهشت 1400 - 20:30
شهرداری پیمانکار اصلی حادثه سگ کشی در تبریز ! / آقای شهردار فرافکنی نکنید
یاز اکو - مدیرعامل انجمن حامی حیوانات تبریز در واکنش به اظهارات امروز شهردار تبریز گفت: پیمانکاری در کار نبوده که برکنار شود؛ پیمانکار سگ کشی در تبریز شهرداری تبریز است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از نصر، ژیلا پورایرانی امروز در واکنش به اظهارات ایرج شهین باهر شهردار تبریز که در صحن شورا در حال ارایه گزارش پیرامون واقعه تلخ سگ کشی در تبریز بود؛ اظهار داشت: اتفاقات اخیر در کلانشهر تبریز که دل هر انسانی را به درد می آورد برای همه شهروندان تبریزی به ویژه حیوان دوستان زجر آور و تاسف بار بود؛ دیدن صحنه هایی از جان دادن زبان بسته هایی که خلایق پروردگار متعال هستند همچنین واکنش ماموران شهرداری تبریز در برخورد با حیوان دوستان صفحه تیر و تاری بود در تاریخ کهن شهری که نام اش با عطوفت، مهربانی و عشق مردمانش با حیوانات عجین شده است.


وی در ادامه به اظهارات صبح امروز شهردار تبریز اشاره کرد و افزود: مدتی است مرسوم شده تا هرکاری دلمان می خواهد بکنیم و در نهایت اگر هم روزی موضوع رسانه ای و علنی شد؛ در اقدامی ماهرانه موضوع را منتسب کنیم به پیمانکار متخلفی که قراردادش لغو شده و احتمالا هم انتظار داریم همه از ما تشکر کنند برای این برخورد قاطع و محکم!


این یک دروغ بزرگ است

وی با بیان اینکه موضوع پیمانکار یک مسیر انحرافی است که شهردار تبریز در اوج فشار افکار عمومی ماهرانه طرح ریزی کرده است، افزود: این یک دروغ بزرگ است؛ هیچ پیمانکاری وجود ندارد و شهرداری های مناطق تبریز نزدیک ۲ سال است که خودشان با استخدام مستقیم نیرو و خریداری خودرو و اسلحه بیهوشی و … این بلاها را بر سر سگ های بلاصاحب شهر می آورند.

پورایرانی در تائید ادعای خود اضافه می کند: اگر پیمانکاری وجود داشت آرم و مشخصات شرکت پیمانکار روی در خودرو وجود داشت؛ این در حالی است که فقط آرم شهرداری منطقه هفت تبریز ثبت شده است و این نشان دهنده مالکیت خودرو توسط شهرداری است.


وی ادامه می دهد: این غیر قانونی است که شهرداری تبریز خودروی متعلق به خود را به شرکت های پیمانکاری بدهد و شرکت ها موظف هستند ماشین آلات و تجهیزات لازم برای انجام کار را خودشان تهیه کنند.
وی در ادامه از اینکه آقای شهردار بالاخره بعد از سه روز قبول کردند که سگ ها کشته شده اند و ادعای معاون خدمات شهری خود را تکذیب کرده اند جای بسی امیدواری دارد.
وی در پایان از مسئولان عالی رتبه استانی خواست تا یک بار برای همیشه خیال شهروندان حیوان دوست تبریزی را از اینکه دیگر شاهد چنین فجایعی نباشند راحت کنند و برنامه اصولی و علمی برای ساماندهی سگ های بلاصاحب شهر را عملیاتی نمایند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=15027

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});