• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
5

علیرضا نوین: امیدواریم نقایص در سطح معاونت جبران شود/ از پنج گزینه پیشنهادی فقط وزیر جهاد معرفی شد

  • کد خبر : 151728
  • 22 مرداد 1403 - 13:43
علیرضا نوین: امیدواریم نقایص در سطح معاونت جبران شود/ از پنج گزینه پیشنهادی فقط وزیر جهاد معرفی شد
یازاکو - علیرضا نوین، نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص گزینه‌های پیشنهادی مجمع نمایندگان استان برای وزارت خانه‌های مختلف اظهار داشت: از پنج گزینه معرفی شده توسط مجمع نمایندگان آذربایجان فقط آقای نوری معرفی شدند و گفتند که آقای دبیری هم معاون پارلمانی انتخاب شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، علیرضا نوین، نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص گزینه‌های پیشنهادی مجمع نمایندگان استان برای وزارت خانه‌های مختلف اظهار داشت: از پنج گزینه معرفی شده توسط مجمع نمایندگان آذربایجان فقط آقای نوری معرفی شدند و گفتند که آقای دبیری هم معاون پارلمانی انتخاب شده‌اند. البته در خصوص چند نفری هم صحبتی شده که برای وزارت نیستند.

وی ادامه داد: ما برای وزارت صمت، راه و شهرسازی، رفاه، گردشگری و جهادکشاورزی گزینه پیشنهاد کرده بودیم که فقط جهاد کشاورزی مورد پذیرش قرار گرفت و امیدواریم حداقل در سطح معاونین وزارت این نقیصه برطرف شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با بیان اینکه در انتخاب وزرا، نگاه فراجناحی بوده است، گفت: شاید این افراد یکدست نباشند اما آقای پزشکیان قطعا فکر کرده‌اند که بااین جمع شعارشان حاصل می‌شود و مجلس هم با نگاهی باز به بررسی این افراد می‌پردازد.

وی در خصوص احتمال رای اعتماد و رای عدم اعتماد وزرا نیز تاکید کرد: تا جاییکه من در مجلس دیدم روی سه تن از وزرای پیشنهادی حساسیت وجود دارد اما نسبت به سایر گزینه‌ها نمایندگان حساسیت خاصی ندارند و احتمال گرفتن رای اعتمادشان زیاد است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=151728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});