• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

ثبت ۹۸ شرکت در پنجره‌ی واحد کسب و کار در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز

  • کد خبر : 25943
  • 20 مرداد 1400 - 10:30
یاز اکو - نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با بیان اینکه تا مرداد امسال یک هزار و ۹۰۳ فقره کارت بازرگانی از سوی این اتاق صادر شده است، تصریح کرد: با ایجاد پنجره‌‌ی واحد فیزیکی شروع کسب و کار در اتاق تبریز، 98 شرکت طی دو تا سه روز کاری موفق به ثبت شرکت شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یازاکو، ابوالفتح ابراهیمی، در آیین تجلیل از خبرنگاران با بیان اینکه روز خبرنگار، روز راستی و صداقت است، گفت: در سال گذشته یک هزار و ۱۵۰ فقره کارت بازرگانی و ۳۵۰ کارت عضویت و در سه ماه نخست امسال ۳۱۹ فقره کارت بازرگانی و ۹۵ کارت عضویت صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه تا مرداد امسال یک هزار و ۹۰۳ فقره کارت بازرگانی از سوی این اتاق صادر شده است، یادآور شد: مراحل صدور کارت بازرگانی و عضویت در صورت کامل بودن مدارک ۵ روزه به اتمام می‌رسد.

ابراهیمی همچنین از راه‌اندازی دفترگواهی مبداء در منطقه آزاد ارس برای نخستین بار و آماده شدن دفتر مرز نوردوز و برنامه‌ریزی برای گشایش دفتر بناب خبر داد و افزود: در سال گذشته ۳۳ جلسه‌ی شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی برای حل مشکلات فعالان اقتصادی استان تشکیل شد و نتایج این جلسات منجر به تدوین ۶۲ دستور جلسه، ۱۰۹ مصوبه استانی، ۶۶ پیشنهاد ملی و ۱۶ دستاورد ملی شد که تا به حال ۲۵ مصوبه‌ی استانی اجرایی شده و ۸۴ مصوبه‌ی دیگر در حال پیگیری است.

نایب رییس اتاق تبریز، هچنین میزبانی از هیئت‌های متعدد تجاری و دیپلماتیک کشورهای جمهوری آذربایجان، ارمنستان، بنگلادش، ترکیه، جمهوری خودمختار نخجوان، ایتالیا و …، مشارکت در امور خیریه و تهیه‌ی بسته‌های معیشتی و برگزاری همایش صادرکنندگان برگزیده‌ی استانی و ملی را از دیگر اقدامات مهم اتاق تبریز عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=25943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});