• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
5

عملیات نوسازی نمای پاساژ فردوسی آغاز شد

  • کد خبر : 152437
  • 29 مرداد 1403 - 12:00
عملیات نوسازی نمای پاساژ فردوسی آغاز شد
یازاکو - در راستای ایمن سازی و رفع خطر از نمای پاساژ فردوسی، عملیات نماکاری مجدد این پاساژ، توسط مالکان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، این اقدام در راستای ایمن سازی و رفع خطر از نمای ساختمان های ناایمن، با همکاری مدیریت بحران منطقه۸ و هیات امنا پاساژ فردوسی آغاز شده و  به زودی این پاساژ پرتردد، همگون با بافت تاریخی شهر، نماکاری خواهد شد.

حسین منیری فر شهردار منطقه ۸ در خصوص ساختمانهای بلند مرتبه قدیمی موجود در منطقه ۸ افزود: متاسفانه مطابق نظر کارشناسان و طبق بررسی‌های انجام یافته، وضعیت ایمنی و مقاومت پاساژها و اماکن عمومی قدیم الاحداث در محدوده مرکزی شهر، مناسب نبوده و نیازمند نوسازی و مقاوم سازی هستند.

وی افزود: به منظور اطلاع رسانی به پاساژهای خطر آفرین از نظر ایمنی و سازه ای و سایر عوامل دخیل در این ساختمانها، عوامل مدیریت بحران شهرداری منطقه ۸ طی ماه های اخیر، اقدام به صدور اخطاریه به مراکز پرخطر کردند تا هیات امناء این مراکز اقدام به ایمن‌سازی ساختمان هایشان کنند.

وی افزود: در این راستا بعد از اجرای نماکاری پاساژ کاروس، طی روزهای اخیر عملیات مرمتی پاساژ فردوسی نیز با همکاری مالکان این پاساژ  آغاز شده و به زودی شاهد ایمنی بخشی و نوسازی نما در این مرکز خرید خواهیم بود.

تداوم طرح شنبه های بدون دستفروش در محدوده مرکزی شهر

معاون خدمات شهری منطقه ۸ از اجرای بیست و هشتمین هفته طرح شنبه های بدون دستفروش در محدوده مرکزی شهر خبر داد.

رسول شایان ضمن اعلام خبر فوق افزود: در راستای ساماندهی معابر منطقه ۸، طرح جمع آوری دستفروشان با عنوان شنبه های بدون دستفروش در کلیه معابر و محورهای محدوده شهرداری منطقه ۸ از سال قبل آغاز شده و این هفته نیز تداوم یافت که در قالب این طرح، عوامل سدمعبر منطقه ۸، با جمع اوری بساط دست فروشان در کلیه معابر شهری، مانع ایجاد سد معبر و بازگشت آرامش به معابر شهرداری منطقه ۸ شدند.

وی با تاکید بر اینکه جمع آوری دستفروشان وظیفه قانونی شهرداری است، گفت: قانون به ما برای جمع آوری دستفروشان تکلیف کرده و ما با جمع اوری دست فروشان تنها به وظیفه قانونی خود عملی می کنیم.

آسفالت ریزی اساسی خیابان قره باغیهای شرقی

‌معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ تبریز از آسفالت‌ریزی خیابان قره باغیهای شرقی خبر داد.

اورنگ رسولی  با اعلام این مطلب افزود: به دلیل حفاری‌های انجام یافته و خرابی آسفالت این مسیر، طی روزهای اخیر بعد از کاترزنی و زیرسازی اصولی،  آسفالت‌ریزی خیابان قره باغیهای شرقی  توسط اکیپ آسفالت معاون فنی و عمرانی منطقه ۸، اجرایی شد.

وی افزود: در قالب این پروژه، تا کنون بالغ بر ۶۰ تن آسفالت‌ریزی شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=152437

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});