• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
10
به بهانه‌ی سخنان عابدین خرم پس از حادثه سیلی

آقای استاندار! با مردم روراست باشید

  • کد خبر : 35569
  • 07 آبان 1400 - 21:34
آقای استاندار! با مردم روراست باشید
جناب استاندار، مردم ولی‌نعمت شما هستند. با آنها روراست و شفاف باشید. به مردم دروغ نگویید و آنها را محرم بدانید. دنیا، دنیای ارتباطات و اطلاعات است و نمی‌شود دیگر مردم را به‌راحتی فریب داد. فرصت را از دست ندهید و در ادامه‌ی مسیر استانداری خود با مردم صمیمانه برخورد کنید و در مقابل منتقدان سعه‌ی صدر داشته باشید.

یاز اکو؛ ساسان نیک‌رفتار خیابانی ماجرای سیلی زدن فردی به استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در مراسم معارفه‌اش، اتفاقی نیست که به این زودی‌ از یادها فراموش شود. اتفاقی که نیازمند حلاجی و واکاوی بیشتر در مورد علل این رخداد و چگونگی برخورد با آن پس از اتفاق است.

در مورد ماهیت زدن سیلی به یک مسئول در دنیای سیاسی امروز، صحبت‌ها بسیار شده و خواهد شد. ما در این نوشتار در پی علت این عمل و محکوم یا تایید کردن این کنش نیستیم. مسئله‌ای که در این نوشتار قصد پرداخت به آن را داریم نحوه‌ی برخورد عالی‌ترین فرد سیاسی و اجرایی یک استان مهم کشور در آستانه‌ی شروع به کار خود است. انتظار از چنین فردی وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم سردار زین‌العابدین رضوی خرم پیش از این عالی‌ترین مقام نظامی استان را نیز برعهده داشته است.

پس از سیلی زدن یک سرهنگ سپاه به سردار، در مراسم معارفه‌اش و در حضور وزیر کشور، نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان، استاندار پیشین و نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی، متاسفانه آقای عابدین خرم با کمترین مدیریت و دوراندیشی لازم، به بیان سخنانی نسنجیده دست زد و ادعا کرد فرد ضارب را نمی‌شناسد و حتی ایوب علیزاده سرهنگ سپاه را با جملاتی به نوعی فردی اسرائیلی و دشمن خطاب قرار داد. در ادامه‌ی سخنان نسنجیده، استاندار جدید، دلیل این کار را تزریق واکسن به همسر ضارب به وسیله پرستار آقا دانست.

به‌راستی مردم استان و کشور را چه فرض کرده‌ایم که چنین سخنانی در جلوی دوربین‌ها بیان می‌کنیم. تمامی شواهد و مستندات بعدی حکایت از شناخت کامل استاندار با فرد ضارب دارد. همچنین تشبیه فرد ضارب به یک دشمن، به نظر به دور از حب علی و بزرگ کردن مسئله‌ی شخصی –چرا که به نظر می‌رسد مسئله‌ی بین طرفین مسئله‌ی شخصی بوده – است و حتی بخشش وی کاری بیشتر فورمالیته است چرا که فرد ضارب در بازداشت به سر می‌برد و با بخشش کلامی وی بخشیده نمی‌شود. از همه بدتر، تزریق واکسن به همسر ضارب به وسیله پرستار آقا را انگیزه‌ی ضارب دانستن به نظر تحقیر مردم و ناآگاه فرض کردن آنهاست.

همانطور که امام فرموده‌اند: مردم ولی‌نعمت مسئولان هستند. کلامی به‌غایت درست که در مدیریت امروزی، بیشتر به خاطره تبدیل شده است. جناب استاندار، مردم ولی‌نعمت شما هستند. با آنها روراست و شفاف باشید. به مردم دروغ نگویید و آنها را محرم بدانید. دنیا، دنیای ارتباطات و اطلاعات است و نمی‌شود دیگر مردم را به‌راحتی فریب داد. فرصت را از دست ندهید و در ادامه‌ی مسیر استانداری خود با مردم صمیمانه برخورد کنید و در مقابل منتقدان سعه‌ی صدر داشته باشید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=35569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});