• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 1 September - 2024
2

عملیات سبک‌سازی ترانشه‌ها در محور ریلی سلماس – رازی آغاز شد

  • کد خبر : 152919
  • 02 شهریور 1403 - 16:00
عملیات سبک‌سازی ترانشه‌ها در محور ریلی سلماس – رازی آغاز شد
یازاکو - مدیرکل راه‌آهن منطقه آذربایجان گفت: عملیات سبک‌سازی ترانشه‌ها و زوال‌ریزی در محور ریلی سلماس - رازی به منظور ایمن‌سازی خطوط و سیر ایمن قطارها در این مسیر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، محمدرضا قربانی روز جمعه افزود: این عملیات به حجم بیش از ۸۴ مترمکعب بر اساس اولویت‌بندی در۱۳ نقطه بحرانی محور ریلی سلماس – رازی در کیلومتر ۵۰۰+۹۳۳، در منطقه‌ای سخت عبور که فعالیت ماشین آلات در آن میسر نیست با تلاش مستمر کارکنان ابنیه فنی و حضور موثر پلیس راه آهن، پلیس راه و اداره راهداری شهرستان خوی انجام می شود.

وی با اشاره به اخذ مجوزهای لازم از اداره کل راهداری استان آذربایجان غربی برای اجرای این عملیات، اظهار کرد: این عملیات با حضور کارشناسان، تعمیرکاران خطوط و ابنیه فنی در حداقل زمان ممکن و با رعایت تمامی جوانب ایمنی اجرا می شود.

مدیرکل راه‌آهن منطقه آذربایجان گفت: عملیات زوال‌ریزی و سبک سازی ترانشه‌های سست و هوازده با بستر سنگی و با هدف رفع نقاط حادثه‌خیز و ایجاد بستری ایمن برای تردد قطارهای این محور، توسط گروه‌های نگهداری ابنیه فنی این اداره کل با انجام اقدامات لازم و برنامه‌ریزی به صورت مستمر انجام خواهد شد.

قربانی، ادامه داد: این عملیات در محور ریلی سلماس – رازی از نظر اجرای فعالیت‌های نگهداری و تعمیر از خصوصیات منحصر به فردی برخوردار است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=152919

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});