• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 1 September - 2024
2

چاپ دوم کتاب تاریخ تبریز و آذربایجان از ادوار کهن تا سقوط قاجاریه

  • کد خبر : 153661
  • 09 شهریور 1403 - 16:00
چاپ دوم کتاب تاریخ تبریز و آذربایجان از ادوار کهن تا سقوط قاجاریه
یازاکو - تبريز در مقاطعي از تاريخ، مانند دورهٔ حکومت ايلخانان به اوج شکوه و رونق خود رسيده به‌طوري‌که صاحب‌نظران با توجه به دورهٔ قرون وسطي و سلطة تاريکي برجهان غرب در قرن سيزدهم ميلادي، از اين شهر به‌عنوان قلب فرهنگ و تمدن دنياي آن‌روز ياد کرده‌اند.

ایجاد مجتمع عظیم علمی، فرهنگی و آموزشی ربع‌رشیدی در شرق تبریز، به‌عنوان اولین شهر دانشگاهی جهان با پیشرفته‌ترین نظام آموزشی، برنامه‌ریزی شهری و تأمین اجتماعی به اهتمام خواجه رشیدالدین فضل‌الله و اهتمام غازان خان به ساخت مجموعه عظیم شام غازان در غرب تبریز همواره مورد حیرت و تحسین نخبگان علمی، صاحب‌نظران و شرق‌شناسان بوده است.
مطلب فوق بخشی کوتاه و گزیده از کتاب «تاریخ تبریز و آذربایجان از ادوار کهن تا سقوط قاجاریه» نوشته محمد عزیزی است که اخیرا و با توجه به استقبال بی نظیر و همراهی گرم و امیدوار کننده دوستان ارجمند و فرهیخته ، این اثر مجوز چاپ دوم را از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی دریافت کرد و برای چاپ به شکل پیش فروش خدمت دوستان و علاقمندان ارائه خواهد شد.
پیش فروش این کتاب از روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه تا روز پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و موعد تحویل کتاب به خریداران محترم هم ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ می باشد.
قیمت روی جلد کتاب ۴ میلیون ۵۰۰ ریال (۴۵۰ هزار تومان) است اما کتاب به مبلغ ۴میلیون ریال (۴۰۰ هزار تومان) پیش فروش خواهد شد.
علاقمندان می توانند با واریز مبلغ پیش فروش به کارت شماره:
۵۸۹۲۱۰۱۴۸۳۰۸۸۹۵۷
بانک سپه و به نام محمد عزیزی واریز کرده و رسید پرداختی را از طریق تلگرام ، واتس اپ و یا ایتا به همراه آدرس دقیق پستی به شماره تلفن :
۰۹۱۹۸۰۱۸۴۰۹
ارسال فرمایند.
حمایت دوستان و همراهان و یاران گرامی مایه امیدواری و دلگرمی بوده و هست.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=153661

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});