• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
مدیرعامل شرکت آذرفلز پایون خبر داد؛

دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه«IMS» توسط شرکت آذرفلز پایون

  • کد خبر : 15544
  • 30 اردیبهشت 1400 - 10:30
دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه«IMS» توسط شرکت آذرفلز پایون
یاز اکو - مدیرعامل شرکت آذرفلز پایون از دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه«IMS» از مرجع صدور بین‌المللی EIQM توسط شرکت آذرفلز پایون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شرکت آذرفلز پایون، “حامد پایون” با اشاره به اهمیت رعایت اصول اساسی مدیریت در هر کسب و کار گفت: رعایت اصول بین‌المللی مدیریت یکی از الزامات اصلی توسعه و بقای هر کسب و کار به شمار می‌رود و به همین دلیل از آغاز به فعالیت مجموعه آذرفلز پایون، این اصل در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته بود.

پایون ادامه داد: پیش از آغاز به کار مجموعه آذرفلز پایون، تولید درب ورودی و حفاظ‌های فلزی ساختمان به صورت سنتی و کارگاهی انجام می‌شد و با توجه به اینکه این شرکت مبتکر و اولین تولید کننده نسل جدید درب‌های ساختمانی به صورت کارخانه‌ای است، در خصوص سیستم مدیریت و یکپارچه‌سازی آن از همان ابتدا احساس نیاز و در راستای اجرای سیستم نوین مدیریتی اقدام کردیم.

مدیرعامل شرکت آذرفلز پایون گفت: پیرو بررسی‌های کارشناسی و ممیزی‌های صورت گرفته از سوی مرجع صدور بین‌المللی EIQM، موفق به دریافت گواهینامه‌های ISO 45001 در زمینه مدیریت سیستم ایمنی و بهداشت شغلی، گواهینامه ISO 14001 در زمینه سیستم مدیریت زیست محیطی و گواهینامه ISO 9001 در زمینه سیستم مدیریت کیفیت شدیم.

پایون در خاتمه افزود: مؤلفه‌های بسیاری از جمله مستندسازی رویه‌ها و فرایند‌ها، ثبات اهداف، بهینه‌سازی سیستم‌ها و بهبود مستمر، مدیریت آسیب‌های احتمالی زیست‌محیطی در تمام فعالیت‌های درون‌سازمانی، خدمات و تولید محصولات، رعایت اصول مشتری مداری، تطابق کیفیت محصولات با نیاز مشتری، مدیریت بهداشت و سلامت شغلی کارکنان، پیشگیری از صدمات احتمالی ناشی از کار و بهبود ایمنی و سلامت بهداشت محل کار از جمله مواردی هستند که برای اخذ این گواهینامه مورد بررسی قرار گرفته و خوشبختانه این شرکت از سوی مرجع صدور بین‌المللی EIQM مفتخر به اخذ این گواهینامه جهانی شده است.

گفتنی است شرکت آذرفلز پایون از سال ۱۳۹۶ در زمینه تولید نسل جدید درب های ورودی ساختمان به صورت پک کامل، آغاز به فعالیت و برای نخستین بار در کشور فروشگاه­های عرضه درب فلزی ورودی ساختمان را تاسیس نموده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=15544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});