• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
2
در اولین کارگروه خیرین سلامت استان اتفاق افتاد:

تجلیل از خیرین سلامت آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 155910
  • 02 مهر 1403 - 11:30
تجلیل از خیرین سلامت آذربایجان شرقی
یازاکو - در اولین کارگروه خیرین سلامت استان از مؤسسات خیریه، انجمن‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، در این جلسه وحید مجیدی، مدیر کل بیمه سلامت استان با اشاره به نقش پررنگ انجمن‌های خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد در شناسایی بیماران خاص و صعب‌العلاج اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین و مثبت‌ترین جنبه‌های تعامل با سازمان‌های مردم‌نهاد و انجمن‌های خیریه حوزه سلامت شناسایی و معرفی بیماران خاص و صعب‌العلاج و به تبع آن بهره‌مندی تمام اقشار جامعه، به ویژه اقشار آسیب‌پذیر، از خدمات عادلانه درمانی و سلامت است.

وی افزود: بیمۀ سلامت به درستی در راستای تحقق عدالت در سلامت گام برمی‌دارد و با تشکیل صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج از شهریور ۱۴۰۱ حامی بزرگ این گروه از بیماران نیز تلقی می‌شود.

مجیدی گفت: صندوق بیماران خاص، که یکی از نیازهای اساسی جامعه ما بود، به همت مجلس و دولت سیزدهم تشکیل شد و ما از طرف این صندوق توانستیم بالغ بر ۷۰ هزار بیمار را در قالب ۱۰۷ گروه بیماری خاص و صعب‌العلاج را شناسایی کنیم و امیدواریم در برنامه هفتم نیز با مساعدت دولت و مجلس این صندوق بتواند به فعالیت خود ادامه بدهد.

بر اساس این گزارش، در اولین کارگروه خیرین سلامت آذربایجان‌شرقی، از مؤسسه خیریه نوبر، مؤسسه پژواک، امدادگران عاشورا نورالمحسنین، خیرین سلامت، فرزندان رحمت و همچنین از انجمن‌های بیماران خاص از سوی اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=155910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});