• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
1

دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در دهمین جشنواره ملی نانو‌ و رسانه خوش درخشید

  • کد خبر : 156265
  • 05 مهر 1403 - 17:30
دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در دهمین جشنواره ملی نانو‌ و رسانه خوش درخشید
با برگزاری آیین اختتامیه و اهدای جوایز برندگان دهمین جشنواره ملی نانو‌ و رسانه، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز رتبه برتر این رویداد علمی را کسب نمود.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از دبیرخانه دهمین جشنواره ملی نانو‌ و رسانه روز سه‌شنبه سوم مهرماه سال جاری آیین اختتامیه و اهدای جوایز برندگان این رویداد علمی با حضور شرکت کنندگان، هیئت داوران، جمعی از اهالی رسانه و دبیر ستاد توسعه فناوری های نانو و میکرو معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در محل تالار کوشک باغ هنر تهران برگزار گردید.

در این دوره از جشنواره، بیش از ۳۱۰ اثر در بخش‌های صدا، سیما، خبرگزاری و پایگاه خبری تحلیلی، روزنامه، عکس و شبکه‌های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفتند. همچنین علاوه بر رسانه‌های عمومی آثار در دو بخش رسانه‌های تخصصی صنعت و دانشجویی نیز دریافت و بررسی شدند.

در این دوره از جشنواره نانو و رسانه، پریا محبی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سردبیر سابق نشریه علمی دانشجویی اکس ری تایمز (X-RAY TIMES) رتبه برتر این بخش از جشنواره را کسب نمود.

لازم به ذکر است امور ارزیابی و داوری این دوره از رویداد نانو و رسانه را سیاوش صفاریان‌پور، تهیه‌کننده، کارگردان و روزنامه‌نگار حوزه علم، محمد قاسم کیائی، سردبیر گروه علمی و فناوری، خبرگزاری صدا و سیما، مهدی عرفاتی، کارشناس و فعال رسانه، بهاره صفوی، دبیر انجمن ترویج علم ایران و امید ملایی، سردبیر ارشد خبر فوری بر عهده داشتند.

پریا محبی متولد ۱۳۸۰ در تبریز دانشجوی کارشناسی ارشد رشته نانو فناوری پزشکی دانشکده علوم نوین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سردبیر سابق نشریه علمی دانشجویی اکس ری تایمز (X-RAY TIMES) می باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=156265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});