• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1
در راستای ۵۲ هفته ورزشی به اجرا درآمد؛

برگزاری همایش و جشنواره های ورزشی توسط شهرداری منطقه ۲

  • کد خبر : 157084
  • 14 مهر 1403 - 22:21
برگزاری همایش و جشنواره های ورزشی توسط شهرداری منطقه ۲
یازاکو - در راستای ۵۲ هفته ورزشی و بر اساس دستور شهردار تبریز، همایش و جشنواره های مختلف ورزشی توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز برگزار شد.

توسط مدیریت تربیت بدنی این منطقه و بر اساس تاکید شهردار تبریز به اجرای مسابقات ورزشی ۵۲ هفته ورزشی و با حمایت های بی دریغ موسی علی پور زنوزی شهردار منطقه ۲، همایش ها و مسابقات مختلف در طول نیمه اول سال ۱۴۰۳ در پارک ها و سالن های ورزشی سطح حوزه این منطقه برگزار شد.

همسو با برگزاری مسابقات، آموزش رشته های مختلف ورزشی برای علاقه مندان و استعدادیابی نونهالان و نوجوانان، تجهیز مدارس و پارک های سطح حوزه به وسایل ورزشی استاندارد و ایجاد حیاط پویا برای احیای بازی های سنتی در محوطه مدارس از دیگر اقداماتی بود که توسط مدیریت تربیت بدنی شهرداری منطقه ۲ به اجرا درآمد.

مدیریت تربیت بدنی شهرداری منطقه ۲ همچنین اجرا کننده دوره های آموزشی در رشته های مختلف ورزشی برای فرزندان پرسنل منطقه ۲ بوده و پیگیر پروژه های عمرانی و ورزشی هم شده است.

اجرای اولین همایش دومینو و فیتنس چلنج دانش آموزان با حضور بیش از ۴۰۰ نفر، تیراندازی با کمان با شرکت ۵۰۰ دانش آموز و دومین دوره مسابقات والیبال با حضور ۱۶ تیم در سطح مدارس شهرداری منطقه ۲ از فعالیت های به اجرا درآمده توسط مدیریت تربیت بدنی این منطقه محسوب می شود.

معرفی رشته جدید لاکراس بانوان که علاقه مندان به آموزش این رشته ورزشی برای تمرینات از زمین چمن مجموعه ورزشی صائب تبریزی استفاده کردند، برگزاری مسابقات فوتسال جام شهید پیشقدم با حضور ۲۲ تیم در رده نونهالان و نوجوانان و رقابت های تیراندازی با کمان سنتی بصورت کشوری از دیگر اقدامات تربیت بدنی شهرداری منطقه ۲ بود که طی شش ماهه نخست سال جاری برنامه ریزی و اجرا شد.

جشنواره گذرگاه ورزش با اجرای سه روزه در پارک پلیس پرواز با استقبال بیش از دو هزار نفر از شهروندان با برگزاری برنامه های مختلف ورزشی و تفریحی، آموزشی و… همزمان با دهه امامت و ولایت، اجرای مسابقه گذرگاه ورزش در پارک بزرگ ائل گلی با استقبال پرشور جمع کثیری از شهروندان و مسافران، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی با حضور پرنشاط جمع کثیری از شهروندان در مسیر زیبای جاده ائل گلی به همراه برنامه اختتامیه و همچنین برگزاری رژه موتورهای سنگین به مناسبت عید غدیرخم از دیگر اقدامات به اجرا درآمده توسط مدیریت تربیت بدنی شهرداری منطقه ۲ محسوب می شود.

اجرای مسابقات مینی فوتبال “شهدای خدمت” با حضور تیم های مختلف شامل قاریان ممتاز استانی در رده های نونهالان و نوجوانان، همایش بادبادک پرانی خانوادگی در پارک شمیم پایداری با حضور بیش از یک هزار نفراز شهروندان، اجرای مسابقات والیبال قهرمانی پایوران سپاه با شرکت ۳۲ تیم از استان های مختلف، برگزاری همایش روزجهانی ووشو با حضور بیش از یک هزار نفر از ووشوکاران در پارک بزرگ ائل گلی، اجرای دومین دوره از مسابقات همگانی بدمینتون با شرکت ۳۶۵ نفر از ورزشکاران آقایان و بانوان در رده های سنی مختلف و برگزاری مسابقه فوتسال پیشکسوتان شهرداری تبریز و رسانه و ورزش به مناسبت روز خبرنگار با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر در کارنامه کاری مدیریت تربیت بدنی ثبت شده است.

همچنین مدیریت تربیت بدنی شهرداری منطقه ۲ در طول نیمه اول امسال المپیاد ورزشی کارگران را در رشته های مختلف ورزشی شامل همایش کوهپیمائی عون بن علی برای خانواده های کارگران و مسابقات شطرنج، بهکاپ، دارت و آمادگی جسمانی را به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر برگزار کرده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=157084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});