• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1

وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

  • کد خبر : 157210
  • 15 مهر 1403 - 14:15
وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
یازاکو - وام 200 میلیون تومانی بانک صادرات به صورت کاملاً غیرحضوری و با پشتوانه حساب کوتاه‌مدت پرداخت می‌شود. جزئیات بیشتر از این تسهیلات را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، مشتریان بانک صادرات که دارای سپرده کوتاه‌مدت در این بانک هستند، می‌توانند در طرح تسهیلاتی «۶۷» تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام بانکی دریافت کنند. بانک صادرات نرخ سود این وام را ۶ درصد و حداکثر دوره بازپرداخت آن را ۳۶ ماه تعیین کرده است. نکته جالب توجه در مورد این وام، آن است که همه مراحل ثبت‌نام و پرداخت این وام به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه شمس بانک صادرات انجام می‌شود و متقاضیان، نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت این تسهیلات ندارند.

جزئیات وام طرح ۶۷ بانک صادرات

حداقل مبلغ پرداختی طرح تسهیلاتی «۶۷» با پشتوانه حساب کوتاه‌مدت بانک صادرات، پنج میلیون تومان و سقف آن نیز ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. متقاضیان دریافت این طرح می‌توانند با افتتاح سپرده کوتاه‌مدت در این بانک، تا ۸۰ درصد مبلغ سپرده خود از بانک صادرات وام دریافت کنند.

گفتنی است، متقاضیانی که برای دریافت تسهیلات در این طرح شرکت می‌کنند با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت، بابت سرمایه‌گذاری سود هفت درصدی دریافت خواهند کرد که ماهانه پرداخت می‌شود.

مبلغ اقساط وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات چقدر است؟

افراد واجد شرایط که بتوانند وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح «۶۷» با پشتوانه حساب کوتاه‌مدت بانک صادرات را با نرخ سود ۶ درصدی و حداکثر دوره بازپرداخت آن، یعنی ۳۶ ماه دریافت کنند، باید در هر ماه، ۶ میلیون و ۸۴ هزار تومان قسط بپردازند. در نتیجه، مبلغ کل پرداختی وام‌گیرنده به بانک در پایان زمان بازپرداخت به ۲۱۸ میلیون و ۶۰۶ هزار تومان می‌رسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=157210

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});