• امروز : جمعه - ۲۰ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 11 October - 2024
1
شهردار خبر داد:

اجرای ۸ پروژه عمرانی ویژه کودکان و نوجوانان در تبریز

  • کد خبر : 157736
  • 19 مهر 1403 - 23:08
اجرای ۸ پروژه عمرانی ویژه کودکان و نوجوانان در تبریز
یازاکو - شهردار تبریز با بیان اینکه ۸ پروژه احداث خانه‌ مادر و کودک در نقاط مختلف شهر اجرا می شود، گفت: با هدف بهبود ارتقای خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان سه پروژه احداث خانه مادر و کودک به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

یعقوب هوشیار در ویژه برنامه «نام آوران فردا» که به مناسبت هفته ملی کودک در پردیس فرهنگ و رسانه برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت شهری در دوره کنونی توجه ویژه ای به حوزه کودک و استعدادیابی فرشتگان شهر دارد بر همین اساس در حوزه تامین زیرساخت‌های شهری، مهیا کردن شهر برای بهره‌مندی حداکثری کودکان از امکانات و احداث مجموعه‌های متعدد مادر کودک در سطح شهر از اولویت های عمرانی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی سه پروژه احداث خانه مادر و کودک در مناطق ۱، ۳ و ۷ شهرداری به زودی اتمام یافته و به بهره برداری می‌رسد، افزود: تملک باغ چلبی با مساحتی بالغ بر ۴ هکتار تمام شده و در سریعترین زمان ممکن با تکمیل عملیات عمرانی به عنوان پارک ویژه دختران افتتاح و در خدمت شهروندان قرار می‌گیرد.

شهردار تبریز با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته اقدام مطلوبی در تامین زیرساخت های ورزشی و فرهنگی در مدارس توسط شهرداری انجام شده است، یادآور شد: طرح “خانه من” در راستای برنامه‌های راهبردی عملیاتی شهرداری با آیتم‌هایی خدمات عمومی شامل لکه‌گیری آسفالت ورودی مدارس، رنگ آمیزی و نقاشی دیوارها، ترمیم نیمکت‌ها و تجهیز کتابخانه ها از ابتدای سال جاری در ۲۱۵ مدرسه سطح شهر اجرا شده است.

هوشیار همچنین از تشکیل تیم های ورزشی شهرداری با هدف استعدادیابی ورزشکاران خبر داد و تصریح کرد: اجرای موفقیت‌آمیز طرح‌های مدیریت شهری مخصوصا در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی مرهون همراهی خانواده‌ها و شهروندان فهیم تبریزی است چرا که رکن اصلی شکل‌گیری فرهنگ جامعه با حمایت‌های خانواده‌ها است.

این برنامه با همراهی و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و گروه‌های فرهنگی و هنری که با حضور و همراهی اجرایی کودکان در دو بخش فضای بیرونی و داخلی برگزار شد.

گفتنی است همخوانی سرود آغازین برنامه، همراهی و بهره گیری از توان استعدادهای برگزیده حوزه کودکان در اجرای موسیقی، پرده خوانی و نقالی، بازی های بومی و محله ای، عروسک های غول پیکر، غرفه کتاب، ایستگاه نقاشی و گریم کودک … از بخش های مختلف ویژه برنامه «نام آوران فردا» بود.

همچنین در بخش پایانی این مراسم با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از نام آوران و کودکان نخبه تبریز در حوزه های مختلف قرآنی، علمی، فرهنگی و ورزشی تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=157736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});