• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

تهدید به بمب‌گذاری سفارت ارمنستان در روسیه به دلیل اعزام نیرو به قزاقستان

  • کد خبر : 45678
  • 19 دی 1400 - 11:30
تهدید به بمب‌گذاری سفارت ارمنستان در روسیه به دلیل اعزام نیرو به قزاقستان
یاز اکو - سفارت ارمنستان در روسیه اعلام کرد که نامه‌های تهدیدآمیزی دریافت کرده که در آن افراد ناشناس تهدید کرده‌اند که نمایندگی‌های دیپلماتیک این کشور را به دلیل اعزام نیروی نظامی ارمنستان به قزاقستان منفجر خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، سفارت ارمنستان در روسیه در این باره به خبرگزاری ریانووستی اعلام کرد که در نامه‌ای به بمب‌گذاری تهدید شده است.

سفارت ارمنستان در این خصوص اعلام کرد: «سفارتخانه نامه‌ای را با تهدید به بمب‌گذاری دریافت کرده که در این نامه تقاضای خروج نظامیان ارمنستان از قزاقستان مطرح شده است».

آن طور که در این گزارش‌ آمده است، در پی تهدید به بمب‌گذاری دفاتر دیپلماتیک ارمنستان در روسیه، اقدامات متناسبی در پیش گرفته شده است و مقام‌های امنیتی روسیه هم در جریان این پیام تهدیدآمیز قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک نیز گزارش کرده است که سفارتخانه بلاروس نیز در مسکو پیام تهدیدآمیز مشابهی دریافت کرده است و متعاقب آن سازمان‌های امنیتی روسیه عملیات جستجو در سفارتخانه‌های ارمنستان و بلاروس را انجام داده‌اند، ولی چیزی پیدا نکرده‌اند.

در روزهای نخستین سال ۲۰۲۲، اعتراضاتی در شهرهای «ژانائوزن» و «آکتائو» در منطقه «مانیگیستاو» واقع در غرب قزاقستان در پی افزایش دو برابری قیمت گاز مایع برپا شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=45678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});