• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
زاکانی :

استفاده از ظرفیت‌های داخلی چاره مشکلات کشور است

  • کد خبر : 18693
  • 25 خرداد 1400 - 8:50
استفاده از ظرفیت‌های داخلی چاره مشکلات کشور است
یاز اکو - نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: چشم ندوختن به دست خارجی‌ها و استفاده از ظرفیت‌های داخلی، علاج مشکلات کشورمان است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، علیرضا زاکانی در “برنامه ایران سرای من” که از شبکه استانی سهند پخش شد، افزود: متاسفانه دولت فعلی اشتباه بزرگی مرتکب شد و فکر کرد که مشکلات و کمبودهای کشور از طریق خارجی‌ها رفع می‌شود. ما نباید از دشمنانمان انتظار خوبی داشته باشیم. دشمن، مسلما دشمنی خواهد کرد این ما هستیم که باید عقل داشته باشیم و به کمک آن‌ها چشم ندوزیم.

وی ادامه داد: بنده در دولت احتمالی آینده ام این نگاه را تغییر خواهم داد و بر ظرفیت‌ها و استعدادهای بیشمار داخلی تکیه خواهم کرد.

زاکانی با بیان اینکه امروز مردم در فشار اقتصادی و معیشتی هستند و تورم، کمر ملت را شکسته است، گفت: دولت بنده این مشکلات را حل خواهد کرد چرا که دولت اصلاح و اقدام است نه دولت حرف و شعار.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: ما تلاش خواهیم کرد تا معنویت، عقلانیت، عدالت و خلاقیت را در جامعه گسترش دهیم و ایران را در جهان سرآمد و سربلند کنیم.

 زاکانی، مبارزه با مفاسد اقتصادی را از مهمترین برنامه دولت احتمالی خود اعلام کرد و گفت: بنده حدود ۲ دهه است که تجربه برخورد با مفاسد را دارم و مفسدان در هر موقعیتی که بودند از بنده شکایت کردند، اما به لطف الهی سربلند بیرون آمدم و این رویه را در دولت خودم ادامه خواهم داد.

هر ۴۵۱ شهرستان، محور حرکت کشور خواهند بود

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مناطقی در کشور وجود دارند که از موهبت های خدادادی خود نظیر نفت و معادن بی بهره مانده اند، افزود: در دولت بنده هر ۴۵۱ شهرستان، محور حرکت کشور خواهند بود و تمرکززدایی جزو راهبردهای دولت اصلاح و اقدام خواهد شد.

علیرضا زاکانی خاطرنشان کرد: اقوام کشورمان مانند فرش در هم تنیده بسیار زیبایی هستند که جذابیت های ایران را به تصویر می کشند و دولت بنده به همه اقوام توجه ویژه خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش بی بدیل آذربایجان شرقی در پیشرفت کشورمان گفت: آذربایجان همواره مایه افتخار ایران در همه زمینه ها هستند و ما خودمان را مدیون آذربایجانی های عزیز می دانیم.

زاکانی، کمبود امکانات گردشگری و اقامتی، کشاورزی سنتی و فن آوری قدیمی، بی بهره ماندن استان از موهبت های معادن و جنگلها، به حال خود رهاشدن طرح انتقال آب ارس به دشت مرند و شبستر و تبریز  را از مشکلات آذربایجان شرقی دانست و قول داد در صورت رئیس جمهور شدن آنها را حل کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=18693

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});