• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6
استاندار آذربایجان شرقی:

تبریز در کنار جاذبه‌های تاریخی از سرمایه گذاران قدرتمندی برخوردار است

  • کد خبر : 18697
  • 25 خرداد 1400 - 8:40
تبریز در کنار جاذبه‌های تاریخی از سرمایه گذاران قدرتمندی برخوردار است
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی گفت: تبریز در کنار جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و میراثی خود از وجود سرمایه گذاران قدرتمندی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، محمدرضا پورمحمدی در مراسم افتتاح مجتمع رفاهی و خدماتی هلیا و پارک آبی در تبریز، گفت: سرمایه گذاران این شهر همواره در کنار نهادهای دولتی برای توسعه استان تلاش می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای افتتاح بزرگ‌ترین پارک آبی کشور در تبریز، افزود: با اخذ مجوز از ستاد کرونا، فعالیت رسمی این مجموعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از روز شنبه هفته آینده آغاز شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، با بیان این‌که تبریز دارای پیشنیه‌ی خوبی در زمینه‌ی گردشگری، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوانی است، گفت: امروز یکی از مجموعه‌های خوب با ویژگی‌های خاص را در راستای رفاه مردم با کمک میراث فرهنگی به بهره برداری رسید.

سید محمدرضا میرتاج الدینی افزود: این مجموعه جزو ۱۰ پارک آبی کشور است که البته منحصر به فرد و دارای دو سالن مجزا شامل سالن آقایان و بانوان است.

وی با اشاره به لزوم افتتاح چنین مجموعه‌هایی برای توسعه‌ی گردشگری در استان، خاطرنشان کرد: با افتتاح این مجموعه، مدت زمان سفر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به تبریز، یک روز بیشتر خواهد شد.

وی یادآور شد: باید حمایت همه جانبه و توجه لازم در حوزه‌ی گردشگری استان، برای حمایت از تولید، رفع موانع و پشتیبانی انجام شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=18697

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});