• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد

جریمه ۳.۸ میلیارد ریالی یک واحد توزیع گوشت مرغ در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 18243
  • 21 خرداد 1400 - 18:00
جریمه ۳.۸ میلیارد ریالی یک واحد توزیع گوشت مرغ در آذربایجان شرقی
یاز اکو - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تاکید بر الزام به ثبت اطلاعات ورود، خروج، تولید و توزیع گوشت مرغ در سامانه جامع تجارت، از جریمه ۳.۸ میلیارد ریالی یک واحد توزیعی گوشت مرغ در استان به دلیل عرضه خارج از شبکه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، یوسف پایدار در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان این‌که در راستای تشدید اقدامات نظارتی، بازرسی هوشمند با استفاده از ظرفیت سامانه‌های جامع تجارت و جامع انبار با جدیت دنبال می‌شود، خاطر نشان کرد: تخلف واحد یاد شده با توجه به عرضه و توزیع خارج از شبکه ۱۵۰ تن گوشت مرغ بدون ثبت در سامانه، محرز شده و پس از تشکیل پرونده، رای قطعی و جریمه ۳.۸ میلیارد ریالی صادر شده است.

وی با تاکید بر برخورد با متخلفان بر اساس قوانین و مقررات، افزود: اقدامات نظارتی در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان با استفاده از سامانه‌های جامع انبار و جامع تجارت در دستور کار سازمان بوده و با استفاده از توان و ظرفیت و با همکاری کلیه دستگاه‌های نظارتی استانی در حال پیگیری است.

وی گفت: تولید کنندگان و توزیع کنندگان کالاهای مشمول ثبت در سامانه می‌توانند با مراجعه به اتحادیه‌های صنفی، اتاق اصناف و خانه صنعت، نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه‌های مذکور اقدام کرده و حتما تاییدیه لازم از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یا ادارات تابعه در شهرستان‌ها را دریافت کنند تا مشمول اقدام تعزیری نشوند.

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارات استان، پایدار خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، گزارش‌های خود را از طریق سامانه‌های این سازمان و تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=18243

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});