• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

برخی واحدهای صنعتی در کاهش بار مصرفی، همکاری نمی‌کنند

  • کد خبر : 18237
  • 21 خرداد 1400 - 17:00
برخی واحدهای صنعتی در کاهش بار مصرفی، همکاری نمی‌کنند
یاز اکو - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: علی رغم همکاری واحدهای صنعتی در کاهش بار مصرفی، هنوز هم برخی از این واحدها همکاری لازم را انجام نداده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، عادل کاظمی با اعلام این خبر، تصریح کرد: بر اساس مصوبه اخیر هیئت وزیران مشترکین صنعتی بالای سه مگاوات باید از ساعت ۱۲ تا ۲۱ حدود ۶۰ درصد از مصرف خود را کاهش دهند تا در تامین برق بخش خانگی با کمبود مواجه نشویم.


وی ادامه داد: در حوزه صنعت برق آذربایجان شرقی، ۷۳ واحد صنعتی با دیماند مصرفی بیش از سه مگاوات وجود دارند که همکاری این واحدها نقش موثری در عبور موفق از پیک تابستان۱۴۰۰ دارد.


وی با اشاره به  پایش مستمر مصرف برق ادارات، اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیئت دولت تمامی ادارات باید مصرف برق خود را نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش دهند و با اداراتی که این کاهش مصرف را اعمال نکنند، برخورد خواهد شد.


کاظمی عدم استفاده از کولر گازی و چیلر در ادارات و همچنین استفاده از مولدهای اضطراری از ساعت ۱۰ الی ۱۳ را از موارد مورد تاکید در این نامه عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، وی از تمامی مشترکین خانگی نیز خواست تا با مدیریت مصرف برق به خصوص در ساعات اوج بار از به کار بردن وسایل پرمصرف و همچنین مصارف غیر ضروری خودداری کنند تا بتوان با کم‌ترین عارضه  تابستان امسال را پشت سر گذاشت.


مدیران صنعت برق استان طی نامه ای اقدامات ضروری برای عبور از پیک تابستان را به استانداری اعلام کردند، در این نامه که به امضای مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه ای آذربایجان، توزیع نیروی برق تبریز و توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی رسیده، از استاندار آذربایجان شرقی درخواست شده تا در خصوص موارد مطرح شده ، دستور همکاری صادر کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=18237

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});