• امروز : دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 28 October - 2024
1

صادرات ۴۴۳هزار تن کالا از مرز بیله سوار طی ۷ ماهه گذشته

  • کد خبر : 159584
  • 07 آبان 1403 - 12:45
صادرات ۴۴۳هزار تن کالا از مرز بیله سوار طی ۷ ماهه گذشته
یازاکو - مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در 7 ماهه گذشته 443 هزار و 314 تن کالا توسط 19 هزار و833 دستگاه کامیون از مرز بیله سوار صادرات شده است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، کلیم اله وثوقی در بازدید از مرز بیله سوار با بیان اینکه در ۷ ماهه گذشته ۴۴۳ هزار و ۳۱۴ تن کالا از مرز بیله سوار صادر شده، اظهار کرد:این میزان کالا توسط ۱۹ هزار و۸۳۳ دستگاه کامیون از مرز بیله سوار صادرات شده است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۹۴ هزار و۷۰۱ تن کالا از مرز بیله سوار صادرات شده بود، افزایش ۵۰ درصدی را شاهد هستیم، تصریح کرد:عمده کالاهای صادر شده شامل کاشی، شیشه، سیب زمینی،سنگ های ساختمانی ،انواع نمک و پروفیل است.

دبیر کمسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل در ۷ ماهه گذشته واردات بیش از ۲۱ هزار تن کالا را توسط ۱هزار دستگاه کامیون از مرز بیله سوار یاد آور شد و گفت:نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۴ هزارو۹۶۸ تن کالا وارد شده بود افزایش ۴۱درصدی را شاهد هستیم.

وثوقی در مدت یاد شده از ترانزیت ورودی ۲۳۳ هزار و۳۵۳ تن کالا از مرز بیله سوار خبرداد و خاطرنشان شد:این میزان کالا توسط ۱۰هزار و۹۶۸ دستگاه کامیون به صورت ترانزیت ورودی وارد مرز بیله سوار شده است.

وی با بیان اینکه در ۷ ماهه گذشته ۴۳۹ هزار تن کالا توسط ۲۰ هزار و۱۲۲ دستگاه کامیون از مرز بیله سوار ترانزیت خروجی شده ادامه داد:نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۳۶۶ هزار تن کالا ترانزیت خروجی شده بود افزایش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=159584

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});