• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

بیانیه وزارت دفاع روسیه در مورد وضعیت قره‌باغ

  • کد خبر : 16301
  • 04 خرداد 1400 - 14:00
بیانیه وزارت دفاع روسیه در مورد وضعیت قره‌باغ
یاز اکو- صلح‌بانان روسی، آتش‌بس را در مناطق مرزبندی رصد و كنترل می‌كنند، آنها همچنین امنیت وسایل نقلیه، حمل و نقل مواد غذایی و کالاهای مختلف را از طریق کریدور لاچین تضمین می‌کنند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از پرتال قفقاز اینفو، این بیانیه از طرف وزارت دفاع روسیه صادر شده است. این منبع می‌نویسد که طی هفته‌ی گذشته هیچ نقض آتش‌بس و اقدامات تحریک‌آمیز علیه ارتش روسیه در منطقه‌ی مسئولیت نیروهای حافظ صلح ثبت نشده است.

خاطرنشان می‌شود که تمام پست‌های دیده‌بانی نیروهای حفاظ صلح روسیه به استحکامات “Blockpost” مجهز شده‌اند که برای محافظت از نیروهای نظامی در برابر سلاح گرم و ترکش و همچنین نظارت بر مواضع اطراف طراحی شده‌اند.

سرگئی ایوانف فرمانده پایگاه نظارت در این خصوص می‌گوید: وظیفه اصلی ما نظارت بر رعایت توافق آتش‌بس و همچنین اطمینان از امنیت حمل و نقل غیرنظامیان در طول مسیر است.

وی می‌افزاید: برای این منظور پست‌های ایست و بازرسی در مناطقی که وسایل نقلیه در آن تردد دارند ایجاد شده است. منطقه بصورت شبانه‌روزی تحت نظارت است و ایمنی وسایل نقلیه غیرنظامی نیز تضمین می‌شود.

ایوانف در‌ ادامه گفت: علاوه بر نظارت بر اوضاع منطقه، نیروهای گروه حافظ صلح روسیه به طور منظم فعالیت‌های آموزش رزمی را نیز انجام می‌دهند، آموزش‌هایی که برای جلوگیری از تخریب و حملات احتمالی به پایگاه مرکزی نظارت انجام می‌دهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=16301

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});