به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از برنا، عبدالناصر همتی که به همراه محسن مهرعلیزاده، دیرتر از بقیه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، تبلیغات خود را شروع کرده بود پس از نخستین گفتوگوی تلویزیونی خود توانست ذهن افکار عمومی را به خود جلب کند تا جایی که در ۲۴ ساعت گذشته میزان توجه به رییسی در فضای مجازی ۱۸ درصد بوده و میزان توجه به همتی ۱۴ درصد که این آمار نشان میدهد همتی به فضای بررسیهای انتخاباتی افکار عمومی نزدیک شده است.
نکته مهم در این آمار این است که میزان محتوای مثبت در خصوص همتی ۷۴ درصد بوده که از این حیث وضعیت بهتری را دارد.
در فضای عمومی هم بحث بر سر وعدهها و شعارهای انتخاباتی عبدالناصر همتی رونق گرفته و به نظر میرسد این کاندیدای انتخاباتی توانسته خود را به مردم معرفی کند.