• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
12

فعالیتهای زیست محیطی شرکت کلر پارس تبریز مورد تقدیر قرار گرفت

  • کد خبر : 18714
  • 25 خرداد 1400 - 10:00
فعالیتهای زیست محیطی شرکت کلر پارس تبریز مورد تقدیر قرار گرفت
یاز اکو - مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، به همراه معاونین و رییس اداره محیط زیست شهرستان بستان آباد که شرکت کلـرپارس تحت پوشش حوزه رسیدگی به این اداره قرار گرفته، طی بازدیدی از نزدیک در جریان فعالیتهای زیست محیطی این شرکت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، همزمان با هفته محیط زیست، سه پروژهء زیست محیطی، تحت عنوان افتتاح پروژه های پایش آنلاین و ساخت استخر آب نمک، همچنین کلنگ زنی استخر C با حجم ۵۵۰ مترمکعب در محل کارخانجات این شرکت کلید خورد.

حسن عباس نژاد بیان کرد: توجه به شاخصه های زیست محیطی یکی از عناصر مهم توسعه یافتگی در جهان است.

وی افزود: در کشور ما با تغییر نگرش به موضوع محیط زیست، به اصل مشارکت زیست محیطی بین سازمان و واحدهای صنعتی رسیده ایم و سعی می کنیم واحدهای صنعتی برای بهبود وضعیت زیست محیطی خود از کمک های مستشاری کارشناسان ما استفاده کرده و در ارتقاء و بهبود شاخص های زیست محیطی کارخانجات خود تلاش کنند.

عباس نژاد گفت: در دوره جدید مدیریتی شرکت کلـرپارس، نگاه ویژه توسعه ای به امر محیط زیست وجود داشته و تلاش می شود با اجرای پروژه های مختلف در ارتقاء سطح زیست محیطی اقدام ویژه ای شود.

وی اضافه کرد: ما از فعالیتهای زیست محیطی در این شرکت خرسندیم و انتظار داریم که کنار همه تلاشها درخصوص توسعه شرکت، شاخصه های زیست محیطی را نیز همزمان دنبال کند، هرچند که تلاشهای اخیر این مجموعه ستودنی است و انتظار می رود این گونه اقدامات، مداوم بوده و شاخصها روز بروز بهبود یابند.

بر اساس این گزارش، کلرپارس از شرکت‌های تابعه گروه دارویی تامین، تی‌پی‌کو در شهر تبریز است و یکی از عمده تولیدکنندگان مواد مهم پاک‌کننده، کلر، پرکلرین، آب اکسیژنه، آب ژاول، پارافین کلره، سود سوزآور در کشور است که علاوه بر تامین نیازهای کشور، محصولات خود را با بهترین کیفیت به سایر کشورها صادر می‌کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=18714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});