• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8

گوسان فرانسه و معرفی پلتفرم ۱۰۰ درصد هیدروژنی برای کامیون ها با دامنه حرکت ۸۰۰ کیلومتر +عکس

  • کد خبر : 20165
  • 05 تیر 1400 - 13:30
گوسان فرانسه و معرفی پلتفرم ۱۰۰ درصد هیدروژنی برای کامیون ها با دامنه حرکت ۸۰۰ کیلومتر +عکس
یاز اکو - شرکت فرانسوی گوسان قصد دارد نمونه اولیه از نسل آینده پلتفرم متحرک خود برای کامیون ها را در اواسط سال 2021 معرفی کند. به گفته گوسان، این پلتفرم متحرک نخستین نمونه 100 درصد هیدروژنی برای تراکتورهای کلاس 8 و کامیون های مستقیم (مدل هایی که تمام محورها به یک فریم واحد متصل شده اند) است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، این پلتفرم که می توان آن را برای کامیون های تمام الکتریکی نیز استفاده کرد، از باتری های شارژ سریع شرکت مایکرووست نیرو می گیرد. به گفته گوسان، این پلتفرم متحرک قابلیت استفاده برای حمل بار ۱۸ تا ۴۴ تن را دارد. پلتفرم گوسان در دو نسخه شامل یک نمونه تمام الکتریکی برای سفرهای کوتاه و یک نمونه هیدرژونی برای سفر در مسافت های طولانی عرضه می شود. رابط باز این پلتفرم نیز به معنای آن است که می تواند با فناوری رانندگی خودمختار یکپارچه شود.

افزون بر دو گزینه مختلف منبع انرژی پاک، پلتفرم گوسان در اندازه ها و تنظیمات محور مختلف در دسترس خواهد بود تا نیازهای متنوع بازار حمل و نقل بار را پاسخگو باشد. همچنین، گوسان از طریق یک برنامه مجوز مونتاژ و بازاریابی، این پلتفرم را در دسترس شرکت های مختلف قرار خواهد داد. این به معنای آن است که شرکت ها به محصول دسترسی داشته و می توانند آن را با توجه به نیازهای خود پیکربندی کنند که اجازه می دهد محصول نهایی سریع‌تر وارد بازار شود.

گوسان ادعا می کند که پلتفرم جدید این شرکت حاوی عناصر کلیدی مورد نیاز برای تولید نسل آینده کامیون های جاده ای است زیرا دولت ها در نقاط مختلف جهان در حال افزایش محدودیت ها علیه کامیون های سنتی ICE هستند.

پلتفرم اسکیت‌برد بدون انتشار گازهای گلخانه ای برای تسریع راه حل های باربری پاک

پلتفرم جدید شرکت گوسان شامل یک شاسی بسیار سبک است که توسط شرکت مگنا توسعه داده شده است و ۸۸۰ پوند (۴۰۰ کیلوگرم) کمتر از شاسی های مشابه در بازار وزن دارد. همچنین، در این پلتفرم مخازن هیدروژن، سلول های سوختی، پیشرانه های الکتریکی، مجموعه های انتقال نیرو، محورها، و سامانه تعلیق قرار می گیرند.

کامیون های الکتریکی که از این پلتفرم استفاده می کنند از دامنه حرکت تا ۲۵۰ مایل (۴۰۰ کیلومتر) با گزینه تعویض ۳ دقیقه ای باتری برخوردار خواهند بود. این در شرایطی است که کامیون های هیدروژنی از ظرفیت رسیدن به دامنه حرکت ۵۰۰ مایل (۸۰۰ کیلومتر) با مدت زمان سوخت گیری ۲۰ دقیقه برخوردار خواهند بود.

گوسان و مایکرووست ساخت نخستین نمونه اولیه برای پلتفرم جدید در اواسط سال ۲۰۲۱ را هدف قرار داده اند که مایکرووست بسته باتری MV-C را تامین می کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20165

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});