• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

تعداد مراجعه‌کنندگان به مراکز معاینه فنی در تبریز ۹ درصد کاهش یافت

  • کد خبر : 20599
  • 08 تیر 1400 - 13:15
تعداد مراجعه‌کنندگان به مراکز معاینه فنی در تبریز ۹ درصد کاهش یافت
یاز اکو - مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: طبق آمار ستاد معاینه فنی خودرو، تعداد مراجعه‌کنندگان به مراکز معاینه فنی در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، اصغر آدی بیگ روز سه شنبه در جلسه کارگروه ستاد معاینه فنی شهرستان تبریز افزود: بر اساس آمار پلیس راهور حدود ۱۴ هزار جریمه عدم برگ معاینه فنی خودرو صادر شده که امید است شهروندان با حضور به موقع در مراکز معاینه فنی مانع بروز حوادث و همچنین اعمال قانون شوند.

وی از شهروندان خواست برای جلوگیری از آلودگی هوا،  حمایت از هوای پاک و جلوگیری از نقص فنی خودرو که نقش مهمی در تصادفات دارند به موقع در مراکز معاینه فنی حضور یابند و در صورت نیاز با برطرف کردن نقص فنی خودرو از آسیب های احتمالی جلوگیری کنند.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با اشاره به احداث پارک آموزش ترافیک ایل گلی در محدوده پارک اوتیسم گفت: این پارک در زمینی به مساحت بیش از ۲ هزار و ۲۵۵ مترمربع با مشارکت سازمان سیما منظر و فضای سبز و شهرداری منطقه ۲ احداث شده است.

ادی بیگ، با بیان اینکه ایده پارک آموزش ترافیک با استفاده از خودروهای کودک نخستین بار توسط جاکا ناپاری یک آلمانی – فنلاندی ارایه شد، ادامه داد: در زمان کنونی بیش از صدها پارک آموزش ترافیک در کشورهای مختلف دنیا از جمله اتریش، آلمان، فرانسه و ژاپن مورد بهره برداری قرار گرفته است و تلاش می شود در تمامی مناطق دهگانه پارک ترافیک جهت ارتقاء فرهنگ ترافیکی ایجاد کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20599

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});