• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

دعوت از کارآفرینان برای شرکت در چهاردهمین جشنواره انتخاب «کارآفرینان برتر»

  • کد خبر : 20605
  • 08 تیر 1400 - 13:45
دعوت از کارآفرینان برای شرکت در چهاردهمین جشنواره انتخاب «کارآفرینان برتر»
یاز اکو - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی ضمن دعوت از کارآفرینان برای شرکت در «جشنواره ملی کارآفرینان برتر»، گفت: ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در سطح ملی و استانی از اول تیرماه شروع و تا دهم مردادماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، حسین فتحی اظهار کرد: جشنواره کارآفرینان برتر همه ساله با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور انجام می شود و تاکنون سیزده دوره جشنواره از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ادارات کل استانی برگزار شده است.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از تجارب کارآفرینان، متذکر شد: با برگزاری این جشنواره ضمن شناسایی، انتخاب و معرفی الگوهای برتر کارآفرینی به جامعه، گام مؤثری در راستای ترویج کارآفرینی و توسعه کشور نیز برداشته می‌شود.

صنعت، خدمات و کشاورزی سه حوزه جشنواره

وی با بیان این‌که نام نویسی در این جشنواره در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی شروع شده است، گفت: همچنین مهم‌ترین ویژگی جشنواره امسال اضافه شدن بخش گردشگری و صنایع دستی به عنوان بخش تخصصی در کنار بخش‌های اقتصادی است.

فتحی همچنین ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کار و کسب، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی افزود: از تمامی کارآفرینان دعوت می‌شود، برای ثبت نام از یک تیر ماه تا ۱۰ مرداد ماه سال جاری به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس WWW.KARAFARINANEBARTAR.IR یا karafarinanebartar.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که تمامی مراحل ثبت نام جشنواره به صورت اینترنتی است، عنوان کرد: کارآفرینان می‌توانند در صورت لزوم با شماره تلفن‌های ۳۴۴۰۹۳۰۶ و ۳۴۴۰۵۷۸۷ تماس گرفته و یا با مراجعه به دبیرخانه این جشنواره واقع در نصف راه، روبروی مسجد مهدیه، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از روند جزئیات این جشنواره با خبر شوند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});