• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

فواد نقی اف: توسعه گردشگری منطقه ای موجب تحریک اشتغال و ایجاد مشاغل جدید خواهد شد

  • کد خبر : 20918
  • 11 تیر 1400 - 13:00
فواد نقی اف: توسعه گردشگری منطقه ای موجب تحریک اشتغال و ایجاد مشاغل جدید خواهد شد
یاز اکو- محصول نوآورانه گردشگری منطقه ای (RITM) اولین برنامه راه اندازی شده به گردشگری منطقه ای در آذربایجان است. استارت آپ های گردشگری روستایی، تجارت الکترونیکی، آشپزی، جهانگردی و به طور کلی مهمان نوازی در این پلتفرم معرفی می شوند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری آذرتاج این اظهارات از طرف فواد نقی اف رئیس آژانس گردشگری دولتی آذربایجان به هنگام معرفی پلتفرم محصول نوآورانه منطقه ای گردشگری (RITM) در هتل چهار فصل باکو بیان گردید.

فواد نقی اف گفت که توسعه گردشگری منطقه ای یکی از اصلی ترین وظایف پیش رو است: توسعه گردشگری منطقه ای موجب تحریک رشد اشتغال و ظهور مشاغل جدید گردشگری گرا خواهد شد. به همین دلیل برنامه RITM از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این برنامه همچنین به بهبود کیفیت خدمات در مقاصد، افزایش تعداد و نوع محصولات گردشگری و همچنین توسعه گردشگری پایدار کمک خواهد کرد. پتانسیل گردشگری کشور ما و همچنین مناطق همجوار بسیار غنی است.

رئیس آژانس گردشگری دولتی آذربایجان افزود: هر یک از مناطق ما ویژگی های خاص خود را دارد. با در نظر گرفتن این گوناگونی ها این پروژه شامل قوبا و قوسار در شمال، شکی، شاماخی، اسماعیلی، قبه له، زاقاتالا، قاخ، بالاکن و اغوز در شمال غربی، لنکران، لریک، ماسالی در جنوب، گنجه، مینگه چویر و نفتالان در غرب و همچنین نخجوان و باکو خواهد بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});