• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق تبریز در مورد قطعی های آب

  • کد خبر : 21739
  • 19 تیر 1400 - 12:00
اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق تبریز در مورد قطعی های آب
یاز اکو - شرکت توزیع نیروی برق تبریز طی بیانیه ای بابت خاموشی های بوجود آمده از شهروندان تبریز، اسکو و آذرشهر عذرخواهی کرده و درباره قطعی های آب توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو در متن این اطلاعیه آمده است:

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز ضمن عذر خواهی از شهروندان محترم تبریز، اسکو و آذرشهر از خاموشی های بوجود آمده درشبکه برق و دعوت به صرفه جویی در مصرف برق، به اطلاع می رساند که قطعی های عمده ای که هفته اخیر در شبکه آبرسانی رخ داده ارتباطی با قطعی برق نداشته و ناشی از محدودیت منابع آبی می باشد.

بر اساس مصوبات جلسه مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی، چاه های آب شرب از لیست قطعی ها حذف شده و شرکت توزیع با جدیت تلاش می کند تحت هیچ شرایطی پمپاژهای عمده آبرسانی متاثر از قطعی برق نگردند و بر اساس استعلام از مرکز دیسپاچینگ این شرکت، در هفته گذشته به جز یک مورد که بخشی از آن هم قطعی حفاظتی بوده، خاموشی عمده ای در چاه های آب رخ نداده است و قطعی آب ناشی از مصرف زیاد و کاهش سطح مخازن آب می باشد.

در صورت وجود خاموشی بر روی چندین پمپ آب که بصورت پراکنده در سطح شهر و بر روی فیدرهای عمومی این شرکت وجود دارند ، خاموشی به قدری محدود بوده که عملا نمی تواند تاثیری در تامین آب شرب تبریز داشته باشد.
در پایان این اطلاعیه آمده است: از شهروندان فهیم تقاضا داریم با توجه به مشکلات بوجود آمده در بخش تولید برق و همچنین کمبود منابع آب در منطقه، از مصارف غیر ضروری آب و برق اجتناب نمایند تا خادمین ایشان در وزارت نیرو با کمترین وقفه ای خدمت رسانی نمایند.

با تشکر
روابط عمومی
شرکت توزیع نیروی برق تبریز

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=21739

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});