• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
با مشارکت اتاق بازرگانی تبریز؛

هفتمین دوره ایران‌تک مرداد ماه در تبریز برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 22545
  • 24 تیر 1400 - 18:30
هفتمین دوره ایران‌تک مرداد ماه در تبریز برگزار خواهد شد
یاز اکو - هفتمین دوره طرح ایران‌تک ۱۳ مرداد ماه سال جاری توسط سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی و با مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از  روابط عمومی اتاق تبریز، ابوالفتح ابراهیمی در نشست خبری طرح ایران تک گفت: اتاق بازرگانی ایران و تبریز به عنوان مرکز و محل مشاوره سه قوه مکلف است از واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری و مراکزی که در راه تعالی کسب و کار تلاش می‌کنند، حمایت کند.

نائب رییس اتاق تبریز ادامه داد: سازمان مدیریت صنعتی هم وظیفه دارد مدیریت را علمی و عملی کند و آموزش‌های لازم برای کادر مدیریت واحدها ارائه دهد. جمعیت کثیری از مدیران استان و کشور موفق شدند از تجارب و دوره‌های علمی این سازمان بهره ببرند.

ابراهیمی تصریح کرد: طرح ایران تک برای سنجش بیشتر عملکرد این مدیران و شرکت‌ها با شاخص قرار دادن معیارهایی، شرکت‌ها را در مورد محک قرار می‌دهد تا نقاط ضعف شرکت‌ها را تشخیص داده و برطرف کند.

وی اذعان داشت: در مجموع تلاش می‌کنیم در جهت رشد قابل توجه صنایع استان قدم برداریم و با نهادینه کردن معیارهایی مثل شایسته‌سالاری در مدیران و نشان دادن راه توسعه به شرکت‌ها در اقتصاد منطقه و کشور مثمرثمر باشیم.

برترین شرکت‌های غرب و شمال غرب کشور در تبریز معرفی می شوند

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان‌شرقی، گفت: هفتمین دوره طرح ایران تک ۱۳ مردادماه جاری با مشارکت اتاق بازرگانی تبریز در سالن اجتماعات اتاق برگزار خواهد شد.

جواد جهانگیری متذکر شد: سازمان مدیریت صنعتی تاکنون ۶ دوره طرح رتبه‌بندی شرکت‌های برتر منطقه شمال‌غرب و غرب کشور را برگزار کرده و دوره هفتم روز چهارشنبه ۱۳ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

در ادامه نشست باقرزاده، مدیر علمی سازمان مدیریت صنعتی استان به معرفی بیشتر طرح ایران تک پرداخت و گفت: هدف اصلی این طرح شفاف‌سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های استانی و منطقه‌ای و رتبه‌بندی آنها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد استانی، منطقه‌ای و ملی با هدف گسترش رقابت میان بنگاه‌های اقتصادی و در نتیجه ایجاد بهبود در محیط کسب و کار می باشد.

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی نیز در ادامه توضیح داد: طرح ایران تک در راستای مسئولیت اجتماعی سازمان از سال ۹۱ شروع و تاکنون ۶ دوره برگزار شده است.

دیباور ادامه داد: در ۱۳ مرداد ماه و در دوره هفتم طرح، شرکت ها در ۲۴ گروه صنعتی و در ۴ شاخص کلی رشد و بازدهی، اثربخشی در بازارهای بین المللی، اشتغالزایی و استفاده هوشمندانه از دارایی های شرکت ارزیابی می شوند. شاخص پنجم کیفیت خدمات و محصولات است که به شکل جداگانه‌ای محاسبه می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=22545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});