• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

تشریح نتایج انتخابات سازمان نظام پزشکی تبریز

  • کد خبر : 22815
  • 27 تیر 1400 - 10:55
تشریح نتایج انتخابات سازمان نظام پزشکی تبریز
یاز اکو - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز نتایج انتخابات سازمان نظام پزشکی تبریز را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، روزبه رجایی در خصوص انتخابات نظام‌پزشکی اظهار کرد: هشتمین دوره انتخابات نظام‌ پزشکی هم‌زمان با سراسر کشور روز گذشته در تبریز و شهرستان‌های آذربایجان شرقی برگزار شد.

وی ادامه داد:چهار شهرستان هریس، بستان‌آباد، چاراویماق و هشترود نیز جزء حوزه انتخابیه تبریز  بودند و علاوه‌ بر این حوزه انتخابیه در هفت شهرستان دیگر نیز حوزه انتخابیه وجود داشت.

وی در خصوص زمان آغاز و اتمام رأی گیری نیز گفت: رای گیری در تبریز از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ۸ شب تمدید شد که این تمدید به‌علت استقبال خوب همکاران از انتخابات بود اما در حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌ها انتخابات تا ساعت ۴ عصر بود که بنا به صلاح‌دید هیات نظارت زمان انتخابات تمدید نشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: میزان واجدین شرایط در حوزه انتخابیه تبریز ۹ هزار نفر بود که از این تعداد ۳۰۹۲ نفر(۳۴ درصد) در انتخابات شرکت کردند که نسبت به دوره قبل ۲۴ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد:۱۸۴۶ نفر در گروه پزشکان،۷۲۱ نفر در گروه دندان‌پزشکان،۲۴۵ نفر در گروه داروسازان، ۹۵ نفر در گروه علوم آزمایشگاهی، ۱۶۵ نفر در گروه مامایی و ۲۰ نفر در گروه لیسانسه های پروانه‌دار در انتخابات شرکت کردند.

وی در تشریح افرادی که اکثریت آرا را کسب کرده اند، گفت: در حوزه انتخابیه تبریز ۱۰ پزشک، ۲ دندانپزشک‌، یک داروساز، یک علوم آزمایشگاهی، یک مامایی و یک نفر نیز از همکاران لیسانسه پروانه‌دار برنده‌ی انتخابات شدند.

نتایج انتخابات گروه پزشکان

رجایی ادامه داد:  سیدمهدی حقدوست با ۵۱۷ رای، علیرضا صادقپور با ۴۵۴ رای، عطا محمود پور با ۴۲۰ رای، یاشار امامی با ۳۷۰ رای، ساناز موسوی با ۳۶۳ رای، شهرام دبیری اسکویی با ۳۵۷ رای، فریدون اشرفیان بناب با ۳۲۳ رای، علی‌اکبر طاهر اقدم با ۳۰۷ رای، محمود بهشتی با ۲۹۵ رای، محمد تقی آهنگر آتشی با ۲۹۰ رای در گروه پزشکان موفق به کسب اکثریت آرا شدند.

وی اضافه کرد: سید امین موسوی قاضی کندی با ۳۸۶ رای و اسرافیل بالایی با ۳۱۹ رای در گروه دندانپزشکان، حجت اله یزدان‌شناس با ۱۶۶ رای و محمدرضا سیاهی شادباد با ۱۶۱ رای در گروه داروسازان، کاظم قهرمان‌زاده با ۵۴ رای در گروه علوم آزمایشگاهی، فریده رشتبری با ۵۵ رای در گروه مامایی و شیوا هوجقانی با ۱۹ رای در گروه لیسانسه پروانه دار اکثریت آرا را کسب کردند.

اعضای علی البدل

وی ادامه داد: رضایت پرویزی، علیرضا نجفی و علی هاشم زاده با ۲۷۹ رای در گروه پزشکان، فرزاد اسماعیلی گاوگانی با ۲۵۷ رای در گروه دندانپزشکان،  حسن آقاجانی با ۱۰۱ رای در گروه داروسازان، علی برادران با ۳۳ رای در گروه مامایی و پورعلی‌نژاد با ۴۸ رای در گروه لیسانسه پروانه دار بعنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: طبق قانون افراد یک روز فرصت دارند که هرگونه شکایت و یا اعتراض خود را نسبت‌به نتایج انتخابات اعلام کنند و بعد از بررسی این شکایت‌ها که تقریباً دو الی سه روز طول خواهد کشید، نتایج قطعی اعلام خواهد شد.

وی افزود: باوجود اینکه در این دوره از انتخابات به دلیل مشارکت چشمگیر همکاران در انتخابات صف‌های طولانی شکل‌گرفته بود، اما خوشبختانه هیچ حواشی و مشکلی به وجود نیامد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=22815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});