• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
7

تمرکزگرایی موجب شده ظرفیت استان‌ها مغفول بماند/ ضرورت تفویض اختیارات به مدیران محلی وجود دارد

  • کد خبر : 24731
  • 10 مرداد 1400 - 14:01
تمرکزگرایی موجب شده ظرفیت استان‌ها مغفول بماند/ ضرورت تفویض اختیارات به مدیران محلی وجود دارد
یاز اکو - عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس اعتقاد دارد گستردگی استانها و تمرکزگرایی موجب شده توانمندی استان ها به خوبی شناسایی نشود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خانه ملت، مهدی اسماعیلی، در رابطه با اهمیت اجرایی شدن طرح آمایش سرزمین در سراسر کشور، گفت: هر کدام از استان های کشورمان دارای ظرفیت‌های مختلفی است و نمی توان با مدیریت متمرکز از همه آن‌ها به خوبی استفاده کرد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گستردگی استان‌ها و تمرکزگرایی موجب شده توانمندی استان‌ها به خوبی شناسایی نشود، اظهار کرد: بر این اساس باید بخشی از اختیارات مدیریت‌های کلان کشور به مدیران استانی تفویض شود.

وی با بیان اینکه امروزه با محدودیت منابع در کشور مواجه هستیم و همین امر از دیگر آسیب ها برای توسعه همه جانبه در استان ها بشمار می رود، ادامه داد: بدون شک اگر اختیارات مسئولان استانی افزایش یابد، محدودیت های منابع نیز به خوبی مدیریت می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به عبارتی چون نیازهای استانها از سوی مسئولان محلی خیلی بهتر شناسایی می شود، فرآیند مدیریتی نیز به خوبی طی خواهد شد و منابع بهتر صرف امور می شود.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک باید اذعان کرد تمرکززدایی به تحقق عدالت در زمینه های مختلف کمک شایانی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=24731

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});