• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9

گازرسانی به ابراهیم‌کندی تا ۴۵ روز آینده/ جاده روستاهای پارس آباد در انتظار تامین اعتبار است

  • کد خبر : 25612
  • 17 مرداد 1400 - 14:47
گازرسانی به ابراهیم‌کندی تا ۴۵ روز آینده/ جاده روستاهای پارس آباد در انتظار تامین اعتبار است
یاز اکو - در حالی‌که گازرسانی به روستای ابراهیم کندی پارس آباد تا ۴۵ روز انجام می‌شود، به گفته رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان، مشکل راه روستا نیازمند تامین اعتبار است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، معاون امور مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان اردبیل اظهار کرد: مراحل تکمیل خط اصلی و خط تغذیه روستای ابراهیم کندی و ۵ روستای همجوار آن به پایان رسیده و تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بهروز معز افزود: مراحل گازرسانی و احداث خط شبکه و خط لوله اصلی به روستای ابراهیم کندی و ۵ روستای همجوار با این روستا به طول ۱۵ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به پایان رسیده است و تلاش می‌کنیم عملیات گازرسانی را تا شروع فصل سرما به اتمام برسانیم

وی با بیان اینکه افزایش قیمت کالا در پی افزایش قیمت ارز، اصلی‌ترین علت تعویق در اجرای این پروژه بود، ادامه داد: این مشکلات در هیات مدیره و ارگان‌های نظارتی مطرح و گره‌گشایی انجام گرفت و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه ۸۵ درصد است.

معاون امور مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان اردبیل گفت: با اتمام ساختمان و خرید ایستگاه شاهد تحقق صددرصدی عملیات گازرسانی به این روستاها خواهیم بود.

تسطیح و رگلاژ راه روستایی ابراهیم کندی به پایان رسیده است

در ادامه، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد از اتمام زیرسازی و تسطیح راه ارتباطی روستای ابراهیم کندی به پارس آباد به طول ۳ و نیم کیلومتر خبر داد و افزود: گلایه اصلی اهالی مربوط به دپو مصالح در یک طرف جاده در حین زیرسازی و تکمیل این راه ارتباطی بود که با پایان یافتن کار، این مسئله رفع شده است.

مرادی بیان کرد: تامین اعتبار لازم اصلی‌ترین موضوع در خصوص آسفالت جاده‌های روستایی شهرستان پارس آباد است و در صورت تخصیص و تامین اعتبار، آسفالت راه‌های ارتباطی روستایی به عنوان مهم‌ترین هدف در اولویت کار خواهد بود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر زیرسازی و روسازی بسیاری از جاده‌های روستایی انجام و منتظر ابلاغ اعتبار برای آسفالت جاده‌ها هستیم و برای آسفالت روستای ابراهیم کندی به پارس آباد ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار لازم است که به محض تخصیص اعتبار در کمترین زمان، آسفالت این راه ارتباطی انجام می‌شود.

آب‌رسانی به روستا به عهده شرکت کشت و صنعت مغان است

معاون فنی و مهندسی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل نیز بیان کرد: روستای ابراهیم کندی به همراه ۲۳ روستای دیگر در محدوده اراضی شرکت کشت و صنعت مغان واقع شده است.

اکبری فرد بیان کرد: صفر تا صد آب‌رسانی(تامین، انتقال و توزیع آب) از تاسیسات آبرسانی شهرک بوده و در تملک شرکت کشت و صنعت است و خدمات‌رسانی به روستای فوق از تعهدات شرکت آب و فاضلاب نیست.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=25612

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});