• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9

استاندار:دولتمردان برای تداوم روند توسعه آذربایجان شرقی عزم راسخ دارند

  • کد خبر : 27624
  • 03 شهریور 1400 - 14:00
استاندار:دولتمردان برای تداوم روند توسعه آذربایجان شرقی عزم راسخ دارند
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بر عزم راسخ دولتمردان و کارگزاران بخش‌های مختلف برای تداوم مسیر توسعه و پیشرفت کشور و استان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو پیام محمدرضا پورمحمدی به این شرح است: هفته آغازین شهریور، مزین به یاد و نام شهیدان والامقام رجایی و باهنر، به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است. این ایام فرصتی مغتنم برای تبیین تلاش‌های خادمان ملت در دولت و همچنین بازخوانی راه، سیره و مرام معلمان بزرگ و یاران راستین رهبر کبیر انقلاب است؛ شهیدانی که با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند تا نظام اسلامی با اقتدار به مسیر خود ادامه دهد.

در پیام استاندار آذربایجان شرقی تاکید دشه است: کارگزاران نظام باید در هفته دولت با بیان عملکردها، فعالیت‌های انجام یافته و ارائه گزارش شفاف به پیشگاه ملت جهت ایجاد فضای امید و اعتماد، الگوی اتحاد میان ملت و دولت را به نمایش بگذارند. دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی که قدرت معنوی آن قلب‌های تمام آزادگان را تسخیر کرده است، مایه مباهات است.

پیام حاکی است: در سال‌های گذشته کشور ما در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داشت. تردیدی نیست که برخی نارسایی ها در کشور موجود است که ناشی از تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی است و بیماری عالم گیر کرونا نیز به آن دامن زده است. اما با وجود این، کارآفرینان، صنعتگران، نیروهای خلاق و جوان و دستگاه‌های اجرایی اجازه ندادند در این جنگ اقتصادی، چرخ تولید در کشور از حرکت باز ایستاده و کمبود در بازار احساس شود. بنابراین اگر شرایط برای مردم تبیین شود، مردم همچون چهار دهه گذشته، با ایثار و فداکاری همکاری لازم را برای رفع مشکلات انجام خواهند داد.

 در پیام پورمحمدی آمده است: اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر و ارج نهادن به تلاش جهادی دولت‌مردان، کارکنان خدوم و کارگزاران دولت در استان آذربایجان شرقی در طول دولت های یازدهم و دوازدهم، موفقیت آنان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند منان خواستارم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=27624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});