• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
7
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

شرکت سیمکات در ایجاد زنجیره ارزش مس با رویکرد توسعه گامهای بلندی را برداشته است

  • کد خبر : 28827
  • 13 شهریور 1400 - 11:27
شرکت سیمکات در ایجاد زنجیره ارزش مس با رویکرد توسعه گامهای بلندی را برداشته است
یاز اکو - مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: شرکت تولیدی سیمکات در ایجاد زنجیره ارزش مس با رویکرد توسعه محور توانسته است قدمهای بلندی را بر دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، حسین فتحی با اشاره به موفقیت های این شرکت در این عرصه اظهار کرد: شرکت سیمکات یکی از شرکتهای کارآفرین و برتر استان آذربایجان شرقی است و توانسته با همت و تلاش و همراهی کارگران و مدیران به عنوان واحد نمونه سازمان اقتصادی کوثر انتخاب و مورد تقدیر قرار گیرد.

فتحی توجه به منابع انسانی، ایجاد فضای ارزشی توام با اجرای صحیح قوانین و مقررات و نوآوری در تولید را از مزیت های مهم این شرکت توصیف کرد و افزود: شرکت سیمکات از شرکتهای مادر تخصصی بوده وخطوط جدید تولیدی این شرکت توانسته مزیت های بالایی را در این عرصه در کشور ایجاد کند.

آذربایجان شرقی از توانمندیهای بالایی در عرصه صنعت بر خوردار است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بهمراه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از مجموعه توانمندی‌ های شرکت سیمکات تبریز بازدید کرد.

حجت الاسلام سید محمد رضامیر تاج الدینی در این بازدید با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته با اشاره به پتانسیل های بالای صنایع استان گفت: آذربایجان شرقی از ظرفیت و توانمیدیهای بالایی در عرصه صنعت بر خوردار است.

حجت الاسلام میرتاج‌الدینی که به همراه حسین فتحی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان جهت بازدید از شرکت سیمکات دراین کارخانه حضور یافته بود در جریان روند برنامه ها و فعالیت بخش‌های مختلف این کارخانه قرار گرفت.

وی با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته از کار گران و مدیران این شرکت تولیدی قدردانی کرد.

نماینده مردم تبریز ،اسکو و آذرشهر با اشاره به ظرفیت، تنوع و توان تولید این شرکت تصریح کرد: شرکت سیمکات با دارا بودن توان بالای تولید باید در مسیر توسعه قرار گرفته است، و باید با بروز رسانی خطوط جدید و بهره مندی از تمامی توان بتواند مزیت های رقابتی موجود را بالا برده و نقش بی بدیل خود را در روند تولید ارتقا دهد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=28827

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});