• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
مسعود پزشکیان:

نظرات غیرمتخصصان در حوزه های تخصصی عامل اصلی ایجاد مشکل

  • کد خبر : 30604
  • 27 شهریور 1400 - 14:00
نظرات غیرمتخصصان در حوزه های تخصصی عامل اصلی ایجاد مشکل
یاز اکو - مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: علت اینکه در این شهر و منطقه با مشکل روبرو می‌شویم نظر دادن افراد غیر متخصص در حوزه هایی که تخصص کافی در آن زمینه ندارند است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از  روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، وی با بیان اینکه اولویت بندی موضوعات باید در دستور کار باشد اضافه کرد: اشکالی که در سیستم وجود دارد این است که نقشه‌ای برای شهرسازی وجود ندارد.

پزشکیان تاکید کرد: برای مثال نقشه کشی برای شهر کار کارشناسی است و نمی‌توان گفت باشد یا نه، در پزشکی نیز ۱۵  سال درس می‌خوانیم‌ اما فقط  کسی که جراح قلب است میتواند در این زمینه اظهار نظر پزشکی کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت:  باید قبول کنیم نظرات را به کارشناسان ارجاع کنیم‌ و در این میان حق نداریم نظرات کارشناسی را رد کنیم.

وی افزود: مسائل شهری بسیار پیچیده است اگر می‌خواهیم موضوعات را ‌حل کنیم باید به کارشناسان احترام بگذاریم.

مسعود پزشکیان گفت: پیشنهاد می‌کنم نقشه وجود داشته باشد، در تمامی اقدامات باید عالمانه عمل کنیم اگر غیر عالمانه عمل کنیم مشکل حل نمی‌شود.

پزشکیان تصریح کرد: با جلسه ۳ ماهه نمی‌توان مشکل را حل کرد من حاضرم هر هفته در جلسات باشم و مشکلات شهری را از دولت پیگیری کنم اما باید نقشه راه وجود داشته باشد و اختلافات کنار گذاشته شود و با همکاری مشکل را حل کنیم.

وی بیان داشت: در زمینه همکاری برای حل مشکلات حاشیه نشینی در حوزه بهداشت و درمان در خدمتم اعضا شورای اسلامی شهر تبریز هستم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=30604

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});