• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

اقدامات جدید ترکیه برای کمک به صادرکنندگان این کشور

  • کد خبر : 30671
  • 28 شهریور 1400 - 9:47
اقدامات جدید ترکیه برای کمک به صادرکنندگان این کشور
یاز اکو - رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد: ترکیه اقدامات جدیدی را برای کمک به صادرکنندگان این کشور انجام خواهد داد، از جمله حذف نیاز به سپرده های امنیتی، بازسازی ساختار Eximbank ترکیه و ایجاد مرکز جدید نمایشگاهی.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری حریت، اردوغان گفت: تجار ما تولید ، صادرات و اشتغال ایجاد می کنند به این ترتیب ، همه ما می توانیم با اطمینان به آینده بنگریم.

در ویژه برنامه تجلیل از قهرمانان صادرات ترکیه، خودروساز فورد به عنوان بزرگترین صادرکننده ترکیه معرفی شد و پس از آن دو خودروساز دیگر به نام های تویوتا موتور سازنده ترکیه و اویاک رنو قرار گرفتند.

اردوغان گفت: صندوق توسعه صادرات با مشارکت صادرکنندگان ایجاد می شود تا به رفع نیاز سپرده گذاران کمک شود.

وی تاکید کرد: صادرات تنها به معنای کسب درآمد نیست و تجارت فقط فروش و خرید کالا نیست ، زیرا صادرکنندگان نمایندگان ترکیه در روابط فرهنگی و اجتماعی هستند.

وی گفت: افزایش سهم صادرات فناوری پیشرفته در صادرات کشور ، افزایش تعداد صادرکنندگان با بیش از ۱ میلیارد دلار صادرات سالانه و مشاغل بیشتر در شرکت های صادر کننده همه نشان می دهد که ترکیه در مسیر درستی قرار دارد.

وی افزود: سال گذشته ، علی رغم همه گیری ، ترکیه عملکرد خوبی از خود نشان داد و این کشور امسال با رسیدن به ارقام بالای تاریخی به صورت ماهانه ، سه ماهه ، نیمه سالانه و سالانه در وضعیت بهتری قرار دارد.

وی در خصوص چگونگی افزایش ۵۲ درصدی صادرات کشور در ماه اوت نسبت به سال گذشته گفت:امیدوارم این کشور در ماه سپتامبر به سطح ۲۰ میلیارد دلار صادرات نیز برسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=30671

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});