• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی:

شرکت ملی مس ایران با سرمایه گذاری در باشگاه تراکتور به مسئولیت اجتماعی خود در قبال مردم آذربایجان عمل کند

  • کد خبر : 30679
  • 28 شهریور 1400 - 10:16
شرکت ملی مس ایران با سرمایه گذاری در باشگاه تراکتور به مسئولیت اجتماعی خود در قبال مردم آذربایجان عمل کند
یاز اکو - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو تاکید کرد: در مورد اصل موضوع سرمایه گذاری در باشگاه فرهنگی-ورزشی تراکتور، قطعاً با شرکت ملی مس ایران تفاهم می کنیم تا با برعهده گرفتن مدیریت باشگاه تراکتورسازی، به مسئولیت اجتماعی خود در قبال مردم آذربایجان عمل کند و این به نمایندگان محترم استان های دیگر ارتباطی ندارد که با آن موافق باشند یا خیر.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از نصر، محمدحسین فرهنگی در واکنش به اظهارات اخیر یکی از نمایندگان مجلس، در خصوص مخالفت با سرمایه گذاری شرکت صنایع ملی مس ایران در باشگاه تراکتورسازی تبریز، گفت: این صحبت ها دو قسمت داشت، یکی در مورد بدهی های باشگاه بود که معلوم است شرکت مس زیر بار تعهدات قبلی و بدهی های باشگاه نخواهد رفت و قبلا هم اعلام شده است، بخش دیگر در مورد مخالفت با اصل حمایت شرکت صنایع ملی مس از تیم تراکتور بود که قطعا قابل قبول نیست.

وی افزود: در مورد اصل موضوع حمایت و پذیرش مالکیت باشگاه فرهنگی-ورزشی تراکتورسازی، قطعاً با شرکت ملی مس ایران تفاهم می کنیم تا با برعهده گرفتن مدیریت باشگاه تراکتور به مسئولیت اجتماعی خود در قبال مردم آذربایجان عمل کند و این به نمایندگان استان های دیگر ارتباطی ندارد که با آن موافق باشند یا خیر.

فرهنگی با تاکید بر لزوم نقش آفرینی بیشتر شرکت ملی مس در بخش های سرمایه گذاری در زیرساخت های صنایع مس و حوزه های فرهنگی و ورزشی آذربایجان، گفت: استان کرمان بسیار بیشتر از این ارقامی که قرار است از منابع شرکت ملی مس در مورد باشگاه تراکتور سرمایه گذاری کند، از منابع شرکت ملی در ورزش بهره برده است.

تیم تراکتورسازی سرمایه بزرگ اجتماعی برای کشور ماست

وی با انتقاد از مشکلات مدیریتی اخیر در باشگاه تراکتور، تصریح کرد: تیم تراکتورسازی یک سرمایه بزرگ اجتماعی برای کشور ماست و نباید اجازه دهیم مشکلات باشگاه، این سرمایه بزرگ را تهدید کرده و هواداران میلیونی آن را نگران سازد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر ادامه داد: اگر مالک فعلی باشگاه به فعالیت خود، بدون مشکلاتی که اخیراً باشگاه دچار شده، ادامه دهد و بر تعهدات خود پایبند بوده و مدیریت درستی بر باشگاه داشته باشد، اصراری بر سلب مسئولیت از ایشان نیست.

فرهنگی افزود: این تحرکات از پس لرزه های انعقاد قرارداد ذوب مس سونگون است که اخیرا منعقد شد. هرچند پروژه ذوب مس به تنهایی کافی نیست و برای تامین خوراک پروژه ذوب، کمبود کنسانتره داریم. کارخانه فاز ۳ تغلیظ مس سونگون که با شرکت کیسون قرارداد بسته شده بود، هنوز عملا شروع نشده است و باید برای بهره برداری از فازهای ۳ و۴ برای تامین خوراک کارخانه تغلیظ آغاز شود.

وی ادامه داد: پشت پرده دیگر این تحرکات اخیر علیه سرمایه گذاری شرکت ملی مس، مخالفت برخی افراد خاص با مدیرعامل شرکت ملی مس است و این موضوع را بهانه ای برای این منظور قرار داده اند، بنابراین موضوع اصلی تراکتور نیست.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در پایان گفت: هواداران تیم تراکتور نگران این مسائل نباشند و انشالله با پیگیری نمایندگان شان در مجلس مانعی پیش رو نخواهیم داشت. البته درد دل هایی داریم که جای طرح آنها اینجا نیست و ارتباطی هم با باشگاه تراکتور ندارد و خلاصه اش این است که در برخی موارد از ماست که بر ماست.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=30679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});