• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
6

سرمایه‌گذاری‌های بزرگترین شرکت پتروشیمی روسیه در ترکیه افزایش می یابد

  • کد خبر : 33506
  • 22 مهر 1400 - 8:40
سرمایه‌گذاری‌های بزرگترین شرکت پتروشیمی روسیه در ترکیه افزایش می یابد
یاز اکو_مدیر اجرایی شرکت پتروشیمی سیبور روسیه ظرفیت‌ ترکیه در برخی از بخش‌های اقتصادی را برای سرمایه گذاری جذاب توصیف کرد.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری حریت
سرگئی کومیشان، مدیر اجرایی «سیبور» بزرگترین شرکت پتروشیمی روسیه در ارتباط با افزایش میزان سرمایه‌گذاری این شرکت در ترکیه گفت: ترکیه در منطقه‌ بسیار مهمی جای گرفته است و ظرفیت این کشور به ویژه در برخی از بخش‌های اقتصادی بسیار بالا است.
وی با اشاره به افزایش مصرف لاینر پلی اتیلن در سال گذشته در ترکیه گفت: میزان عرضه این محصول را امسال افزایش دادیم این در حال است که تقاضا در زمینه محصولات پلی پروپیلن کوپلیمر نیز افزایش یافته و عرضه این محصول را نیز افزایش خواهیم داد.

کومیشان با اشاره به افزایش سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در زمینه تامین نیازهای ترکیه گفت: در سال ۲۰۲۲ تولید مالئیک انیدرید با ظرفیت ۴۵ هزار تنی را آغاز خواهیم کرد. بخشی از آن را در ترکیه تولید خواهیم کرد. در این زمینه با خریداران اصلی رایزنی‌ها آغاز شده و سال آینده نخستین محموله‌ها را تحویل می‌دهیم.

وی با بیان این‌که احداث بزرگترین پالایشگاه گاز طبیعی روسیه در سال ۲۰۲۴ در منطقه آمور تکمیل خواهد شد، گفت: با آغاز به کار این پالایشگاه حجم صادرات پلی پروپیلن و پلی اتیلن افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین ظرفیت تولید پلیمر نیز به بیش از ۲٫۷ میلیون تن خواهد رسید.
کومیشان افزود: ترکیه همچنان به عنوان مقصد اصلی محصولات پایه سیبور باقی خواهند ماند. این کشور از لحاظ حمل و نقل محصولات مان به اسرائیل و شمال آفریقا نیز در جایگاه مهمی قرار دارد.
مدیر اجرایی «سیبور» با اشاره به همکاری‌های موفق با شرکت‌های ترکیه‌ای گفت: تجربه‌ای خوبی از همکاری با شرکت رونسانس ترکیه داریم و برای همکاری با شرکای ترکیه در پروژه‌های جدید مشتاقیم.
وی در رابطه با ادامه همکاری‌ها با شرکت‌های ترکیه‌ای در زمینه احداث بزرگترین کارخانه پتروشیمی روسیه در منطقه سیبری اظهار داشت: این پروژه جایگاه سیبور را در ترکیه به طور جدی تغییر داد.

ترکیه سومین واردکننده بزرگ پلی‌پروپیلن از سیبور در سال ۲۰۲۰ شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=33506

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});