• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

دولت برای آبادانی شرکت کشت و صنعت مغان تمام تلاش خود را می‌کند

  • کد خبر : 34609
  • 30 مهر 1400 - 14:00
دولت برای آبادانی شرکت کشت و صنعت مغان تمام تلاش خود را می‌کند
یاز اکو - رئیس‌جمهوری گفت: دولت برای با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای اقدامات حساب شده تمام تلاش خود را برای آبادانی شرکت کشت و صنعت مغان معطوف می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی روز جمعه در جریان بازدید از مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان افزود: دلیلی برای توقف و کند شدن روند کاری و احیای این مجتمع اقتصادی وجود ندارد.

او با بیان این که با وجود این مجتمع اقتصادی بیکاری در منطقه مغان معنی ندارد، اظهارکرد: وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه و رونق این بنگاه بزرگ اقتصادی باید برنامه‌ریزی و اقدام کند.

وی بیان کرد: این مجتمع بزرگ اقتصادی پس از ابطال واگذاری مسئولیت‌های اجتماعی زیادی نسبت به شهر ، استان و وضعیت مردم دارد.

رئیس‌جمهوری اضافه کرد: مردم منطقه نسبت به احیا و استفاده حداکثری این بنگاه بزرگ اقتصادی توقع بجایی دارند که باید با برنامه‌ریزی این توقع برآورده شود.

آیت‌الله رئیسی همچنین گفت: دولت و سیاست‌گذاران بخش کشاورزی موظف هستند تا امکانات و اعتبارات لازم برای آبادی ، توسعه و ایجاد زمینه اشتغال در این مجتمع را فراهم کنند.

 سیدحامد عاملی ، استاندار اردبیل نیز در این بازدید گزارشی از ظرفیت‌ها ، اقدامات و برنامه آینده احیای این مجتمع ارائه کرد.

عباس جهانگیرزاده نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار مغان در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید مطالبات مردم در خصوص این مجتمع را بیان کرده و خواستار تعیین تکلیف واگذاری و یا عدم واگذاری مجتمع به بخش خصوصی شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=34609

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});