• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6
جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر تبریز برگزار شد؛

کرکج، آخماقیه، قراملک و علی سیاهپوش فاقد شبکه فاضلاب هستند

  • کد خبر : 37204
  • 18 آبان 1400 - 14:00
کرکج، آخماقیه، قراملک و علی سیاهپوش فاقد شبکه فاضلاب هستند
یاز اکو - جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر تبریز با حضور اعضای کمیسیون، شهردار، مدیران شهرداری و کارشناسان کمیسیون روز دوشنبه ۱۷ آبان ماه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یازاکو، علیرضا نوای باغبان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز در این جلسه گفت: جلسات دهم و یازدهم کمیسیون برنامه و بودجه با مدیران شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد، چون نحوه ی تعامل و همکاری شهرداری با شرکت آب و فاضلاب برای شورای شهر مهم و ارزشمند است.

وی افزود: برخی نقاط محروم شهر از جمله کرکج، آخماقیه، قراملک و علی سیاهپوش فاقد شبکه فاضلاب هستند که در حال حاضر پروژه شبکه فاضلاب شهری تبریز ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که هدف و سیاست شورای شهر رساندن این پروژه به صددرصد است.

افزودنی است مقرر شد در راستای درخواست مدیران شرکت آب و فاضلاب استان و بدلیل عدم تخصیص اعتبار از منابع ملی در سال ۱۳۹۹ و کاهش احداث مسیر شبکه فاضلاب در تبریز از ۸۰ کیلومتر به ۴۰ کیلومتر در سال، جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه، شهردار تبریز و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تشکیل و پس از بحث ها و گفتگوهای کارشناسی و در راستای حمایت همه جانبه از پروژه فاضلاب شهری و ایجاد رضایت مندی مردم شریف تبریز انجام گیرد و هزینه های حفاری توسط شهرداری تا یکسال بصورت ۲۵ درصد نقد و مابقی بصورت تهاتر در حساب فی مابین شهرداری و شرکت آب و فاضلاب اعمال شود.

همچنین پیگیری تخصیص اعتبار از منابع ملی به پروژه شبکه آب و فاضلاب تبریز از طریق نمایندگان مجلس و همکاری شورای شهر در کسب منابع از محل تبصره۳ در اولویت کاری شورای شهر و مدیران شرکت آب و فاضلاب قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=37204

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});