• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

استاندار آذربایجان‌شرقی: نتایج مبارزه با قاچاق برای مردم ملموس باشد

  • کد خبر : 38223
  • 25 آبان 1400 - 15:00
استاندار آذربایجان‌شرقی: نتایج مبارزه با قاچاق برای مردم ملموس باشد
یاز اکو - استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر ضرورت رفع موانع و تسهیل مبارزه با قاچاق، گفت: اقدامات انجام‌شده در این حوزه باید برای مردم، ملموس و رضایت‌بخش باشد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، عابدین خرّم روز سه شنبه در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان شرقی، اظهار داشت: نقش این کمیسیون، ایجاد هماهنگی و رفع موانع در حوزه مبارزه با قاچاق است و کارهای کارشناسی توسط دستگاه‌های مسئول انجام می‌گیرد.
 
وی افزود: تشکیل جلسه و ارائه گزارش اقدامات لازم است، اما مهم تصمیماتی است که در این جلسات گرفته می‌شود و مردم باید احساس کنند که این تصمیمات در زندگی آنها اثر رضایت‌بخش دارد.
 
استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر پیگیری جدی مسائل و مشکلات این حوزه از سوی دستگاه‌های اجرایی استان تأکید کرد و گفت: تمام سازوکارهای لازم برای حل مشکلات این حوزه را داریم که با هماهنگی بین بخشی قابل حل است.
 
وی خاطرنشان کرد: مشکلاتی که در سطح ملی وجود دارد، موجب سلب مسئولیت از دستگاه‌های استانی نیست و باید مشکلات کشوری هم که بر مسائل استان تأثیرگذار است، تا حصول نتیجه پیگیری شود.
 
خرّم همچنین درخصوص قاچاق و احتکار کالاهای سلامت‌محور نظیر دارو و تجهیزات پزشکی، گفت: در کنار اقدامات پلیسی و قضایی که حتماً باید بازدارنده باشد، اقدامات پیشگیرانه نیز در این زمینه ضروری است.
 
وی با بیان اینکه برخی گله‌مندی‌ها از وضعیت توزیع دارو در بین مردم وجود دارد، گفت: معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی باید سازوکاری طراحی کند که قاچاق و احتکار دارو اتفاق نیفتد.
 
در این جلسه گزارش اقدامات کمیته تسجیل ادوات کشاورزی استان ارائه و با دستور استاندار، مقرر شد با هماهنگی پلیس راهور، سازمان جهاد کشاورزی و شرکت پخش فراورده‌های نفتی، ظرف یک ماه آینده، گزارشی شفاف و جامع از وضعیت ادوات کشاورزی و روند پلاک‌دار کردن آنها تهیه و در جلسه آتی کمیسیون مبارزه با قاچاق ارائه شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=38223

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});