• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 1 September - 2024
10

با حکم شهردار تبریز یونس فاتح سرپرست سازمان مدیریت پسماند شد

  • کد خبر : 39720
  • 06 آذر 1400 - 18:15
با حکم شهردار تبریز یونس فاتح سرپرست سازمان مدیریت پسماند شد
یاز اکو - شهردار کلانشهر تبریز طی حکمی یونس فاتح را به عنوان سرپرست سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ عباس رنجبر در جلسه معارفه سرپرست سازمان مدیریت پسماند گفت : در راستای ورود ایده‌های جدید به سازمان مدیریت پسماند این تغییر مدیریتی صورت گرفت.
وی اضافه کرد : آقای فاتح یکی از مدیران با تجربه و کوشا در امر مدیریت شهری هست و در زمینه مدیریت پسماند تجارب ارزنده ای دارد چرا که در سالیان گذشته تجربه سکان داری سازمان مدیریت پسماند را در کارنامه خود دارد.
رنجبر همچنین از زحمات شبانه روزی علیرضا اصغری مدیر عامل سابق سازمان مدیریت پسماند نیز تقدیر و تشکر کرده و از درگاه خداوند برایشان توفیق روز افزون خواستار شد.
سرپرست سازمان مدیریت پسماند نیز در این جلسه گفت : انشاالله تلاش خواهیم کرد با حفظ انسجام و اتحادی که بین کارکنان و مدیران سازمان وجود دارد و با حمایت‌های شهردار محترم تبریز سازمانی پویا و فعال در حوزه مدیریت پسماند و تفکیک از مبدا باشیم.
یونس فاتح بر لزوم یک دلی و اتفاق نظر در مجموعه سازمان مدیریت پسماند تاکید کرده و افزود : تمامی واحدهای سازمان مدیریت پسماند از اهمیت بسزایی برخوردار هستند و تلاش خالصانه و مداوم این واحدها برای پیش‌برد اهداف سازمان لازمه اصلی و غیر قابل انکار است.
فاتح در آخر از حضور در سازمان مدیریت پسماند احساس خرسندی کرده و تصریح کرد : خداوند متعال را سپاسگزارم که این توفیق را دوباره نسیب بنده کرد تا در مجموعه بزرگ و با اهمیت سازمان مدیریت پسماند در خدمت شهروندان فهیم تبریزی باشم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=39720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});