• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
مدیرکل بازرسی و نظارت شهرداری تبریز خبر داد:

ثبت ۱۸ هزار ملک در سامانه املاک شهرداری

  • کد خبر : 40001
  • 08 آذر 1400 - 13:15
ثبت ۱۸ هزار ملک در سامانه املاک شهرداری
یاز اکو - مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزشیابی شهرداری تبریز از ثبت ۱۸ هزار ملک در سامانه املاک شهرداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، تراب محمدی در جلسه مدیران بازرسی مناطق و سازمان‌های شهردار اظهار کرد: از ۱۸ سامانه شفافیت، ۱۲ مورد فعال بوده و شش مورد آن نیز در دست اقدام برای راه‌اندازی است.

وی افزود: با فعالیت این ۱۸ سامانه، ۸۰ الی ۹۰ درصد در پیشگیری از وقوع فساد و رانت و همچنین کاهش هزینه‌ها به ویژه در سامانه ماشین‌آلات موفق عمل خواهیم کرد.

مدیرکل بازرسی و نظارت شهرداری تبریز تصریح کرد: در کنار بحث بازرسی، نظارت و ارزشیابی، نباید از عنصر ارزیابی نیز غافل شد. در طول دو سال گذشته ۱۶ مورد از سازمان‌ها و مناطق ارزیابی شده‌اند.

وی اضافه کرد: امور اداری، ادارات حقوقی، املاک، ترافیک، چک‌های برگشتی، سرمایه‌گذاری و … جزو موارد ارزیابی شده هستند. این ارزیابی ما منتج به نتیجه شده و در اختیار شهردار تبریز قرار گرفت. وی نیز دستور اکید برای عملیاتی‌شدن موارد را صادر کرد.

دنبال متهم‌کردن همکاران خود نیستیم

محمدی با اشاره به ایجاد فضای تبادل اطلاعات بین کارکنان و مدیران بازرسی ابراز کرد: هدف ما رفع مشکلات و ایجاد فضا برای فعالیت‌های بیشتر و تأثیرگذار در راستای خدمت به شهروندان است.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد مناطق و سازمان‌ها در هفت ماه گذشته گفت: عملکرد همه مجموعه‌های شهرداری تبریز ارزیابی شده است. با توجه به بودجه تعریف‌شده، پیشرفت یا پسرفتی داشته‌اند و نتایج آن به همراه پیشنهادات شهردار برای اصلاح به آن مجموعه‌ها ارجاع می‌شوند.

مدیرکل بازرسی و نظارت شهرداری تبریز تأکید کرد: وظیفه بازرسی پیشگیری است. دنبال متهم‌کردن همکاران خود نیستیم.

محمدی یادآور شد: سامانه ۱۳۷ بازرسی فعال بوده و مکانی برای شهرداران شب در این مرکز فراهم کرده‌ایم که می‌توانند چند ساعتی پاسخگوی مردم باشند.

وی ابراز کرد: دو جلد از عملکرد سامانه ۱۳۷ در سال ۹۹ و شش‌ماهه ۱۴۰۰ را آماده کرده‌ایم که بیشترین معضلات را در مناطق به تفکیک نشان می‌دهد و می‌تواند برای تصمیمات مدیریتی مورد استفاده قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=40001

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});