• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

آغاز پروازهای تبریز – نجف

  • کد خبر : 40032
  • 08 آذر 1400 - 14:15
آغاز پروازهای تبریز – نجف
یاز اکو - مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی از آغاز پروازهای تبریز - نجف از هفته جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رامین آذری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از هفته جاری شرکت هواپیمایی ایران ایرتور پروازهای خود را در مسیر نجف از فرودگاه تبریز آغاز خواهد کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی افزود: این پرواز از روز پنج شنبه ۱۱ آذر ماه آغاز خواهد شد و طبق برنامه اعلام شده پرواز مسیر نجف در ساعت ۱۰:۴۵ فرودگاه تبریز را ترک خواهد کرد و در ساعت ۱۵:۳۰ از نجف اشرف وارد فرودگاه تبریز خواهد شد.

وی گفت: در کشور ۱۸ شرکت فعال هواپیمایی داریم که از این تعداد ۱۲ شرکت با فرودگاه بین‌المللی تبریز همکاری مستمر می‌کنند و سه شرکت نیز پروازهای موردی از این فرودگاه دارند و علاوه بر این ترکیش ایر، آنادولی‌جت، پگاسوس ترکیه و آرمنیاایرویز ارمنستان نیز شرکت‌های هواپیمایی خارجی هستند که به‌صورت برنامه‌ریزی شده به فرودگاه شهید مدنی پرواز انجام می‌دهند.

وی افزود: از ششم آذر شرکت پروازی پگاسوس ترکیه چهار پرواز هفتگی از فرودگاه شهید مدنی تبریز به مقصد فرودگاه سابیها در استانبول انجام می دهد که بر این اساس این شهر با ۳۸ پرواز در هفته پس از فرودگاه مهرآباد دومین مقصد پرتردد در مجموع و اولین مقصد پروازی خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز است.

آذری با بیان اینکه علاوه بر شرکت‌های هواپیمایی ترکیش ایر و پگاسوس، سه شرکت داخلی ایرتور، آتا و معراج نیز برنامه پروازی به استانبول دارند، گفت: این امر موجب رقابت و افزایش کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران شده و در زمینه گسترش مقاصد و شرکت‌های هواپیمایی همراه با فرودگاه تبریز، شرکت آنادولی جت از زیرمجموعه‌های ترکیش ایر نیز هفته‌ای یک پرواز از تبریز به مقصد آنکارا انجام می‌دهد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=40032

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});