• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: مشکلات صنعت چرم تبریز احصاء شود

  • کد خبر : 40696
  • 13 آذر 1400 - 15:00
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: مشکلات صنعت چرم تبریز احصاء شود
یاز اکو - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه باید مشکلات صنعت چرم تبریز احصاء شود، گفت: این صنعت بایستی از منظر ارتقا دانش و همچنین رفع موانع و تسهیل‌گری مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمد کلامی روز شنبه در دیدار با فعالان صنعت چرم تبریز اظهار داشت: با توجه به قدمت دیرینه صنعت چرم در آذربایجان شرقی این صنعت بخشی از هویت اجتماعی و فرهنگی استان است.

وی ادامه داد: تبریز و آذربایجان را با محصولات چرم، فرش و خشکبار در کشور می شناسند و در واقع این صنایع پیشران اعتبار برند تبریز هستند.

کلامی با بیان اینکه بخش دولتی به عنوان تسهیل گر و رفع موانع در کنار بخش خصوصی قرار دارد، اضافه کرد: فعالان صنعت چرم تبریز برنامه خود را برای رفع مشکلات این صنعت ارایه دهند، تا هماهنگی ها لازم جهت حمایت از این صنعت انجام گیرد.

وی با تاکید بر لزوم وجود نقشه‌ راه برای آینده صنعت چرم، افزود: این صنعت قدیمی و ریشه دار، نقش مهمی در ایجاد ارزش افزوده و اشتغال ایفا می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه دیرینه تبریز در حوزه کفش و چرم و حضور فعال واحدهای تولیدی این بخش ، ارتقای علمی و تجربی دست اندرکاران این صنعت ضروری است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=40696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});