• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

سنگاپور مجوز صرافی Bitget را به حالت تعلیق درآورد

  • کد خبر : 41066
  • 16 آذر 1400 - 10:45
سنگاپور مجوز صرافی Bitget را به حالت تعلیق درآورد
یاز اکو - سنگاپور مجوز صرافی Bitget را به دلیل تبلیغ سکه K-Pop به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو، بنا به گزارش ها، صرافی Bitget در سنگاپور پس از کشمکش های قانونی با گروه پسرانه K-Pop BTS ، مجوز خود را از دست داده است.

همانطور که فایننشال تایمز در گزارش خود ذکر نموده ، مجوز بیت جت پس از آنکه یک ارز دیجیتال به نام Army Coin را در صرافی خود لیست نمود به حالت تعلیق در امده است . با این حال این صرافی همچنان ادعا می کند که مجوزهای لازم جهت فعالیت خود را در سایر کشورها همچون استرالیا، کانادا و ایالات متحده دارا می باشد.

این موضوع در ۲۵ اکتبرمصادف با ۳ آبان ماه سال جاری ، زمانی که صرافی Bitget توییتی را منتشر نمود مبنی بر اینکه ” ارز Army Coin به نفع BTS می باشد و کوین ARMY قصد دارد از اعضای BTS مادام العمر حمایت نماید ” ، نشان میداد که ظاهرا ،خلاف تبلیغ این کوین عمل شده است.

این کوین با استفاده از نام گروه BTS و همچنین استفاده از کلمه ARMY درج شده بر روی سایت این گروه اقدام به کلاهبرداری و استفاده از برند و نام این گروه نموده است.

اژانس حقوقی Hybe پس از لیست این ارز در سنگاپور اعلام نمودند : ما در حال حاضر در حال بررسی تخلفات قانونی در این پرونده، از جمله نقض حقوق هنرمندان توسط این ارز دیجیتال بدون اجازه این گروه هستیم. ما با هرگونه تخلف ،برخورد قانونی خواهیم کرد.

براساس این گزارش‌ها، بیت‌جت در پاسخ به این بیانیه، اعلام کرده است که به‌عنوان یک پلتفرم معاملاتی و یک صرافی ، آنها این کوین را خودشان ایجاد نکرده‌اند و بنابراین هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهند داشت. با این حال، این توکن توسط بیت جت در ۳ دسامبر (۱۲ آذرماه ) از فهرست این صرافی خارج شده است.

Bitget در سال ۲۰۱۸ در سنگاپور تأسیس شد واین ادعا را دارد که بیش از ۱٫۵ میلیون کاربر ثبت شده از سراسر جهان فعالیت های اقتصادی خود را در این پلتفرم انجام و هم اکنون ارزش آن بالغ بر ۱ میلیارد دلار آمریکا می باشد.

این صرافی پس از امضای قرارداد با غول های فوتبال ایتالیا، یوونتوس در ماه سپتامبر و تبدیل شدن به شریک رسمی PGL Major استکهلم در ماه اکتبر، در کانون توجه معامله گران این صنعت قرار گرفته است.

در ماه ژوئن، همکاری Bitget با ناشر استیبل کوین Circle سبب شد تا این صرافی تبدیل به یکی از اولین صرافی هایی شود که USDCرا به عنوان وثیقه برای تجارت در کریپتو استفاده می نماید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=41066

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});