• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان‌شرقی:

۶.۵ کیلومتر از معابر شهرک شهید سلیمانی به شبکه برق متصل شد

  • کد خبر : 42009
  • 22 آذر 1400 - 14:15
۶.۵ کیلومتر از معابر شهرک شهید سلیمانی به شبکه برق متصل شد
یاز اکو - مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: تأمین برق مناسب به‌عنوان یک زیرساخت اساسی برای ایجاد واحد تولیدی از اولویت‌های مهم مطالبات صنعتگران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است که با پیگیری‌های لازم اکنون ۶.۵ کیلومتر از معابر شهرک شهید سلیمانی به شبکه برق متصل شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، سید مرتضی نیرومند اسکویی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زیرساخت‌های برق در شهرک صنعتی شهید سلیمانی در سال جاری در قالب سه قرارداد اجرا و به بهره‌برداری رسید است.

وی در خصوص احداث خط فشار متوسط هوایی شهرک صنعتی شهید سلیمانی گفت: پروژه احداث خط فشار متوسط هوایی برای رینگ کردن شبکه برق شهرک صنعتی جهت بالابردن ضریب اطمینان و پایداری شبکه در حدود دو کیلومتر اجرا شده است.

نیرومند اسکویی با اشاره به احداث پست‌های هوایی ۴۰۰، ۲۵۰، ۱۰۰ و ۲۵ کیلوولت آمپر افزود: احداث پست‌های هوایی فوق برای نیرورسانی برق به برخی کارگاه‌های کوچک شهرک صنعتی شهید سلیمانی به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه در خصوص پیگیری روند مطالبات صنعتگران در جلسه با معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: تامین برق یکی از اصلی‌ترین نیاز زیر ساختی واحدهای صنعتی استان است که در همین راستا در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها احداث شبکه روشنایی معابر به طول حدود ۶٫۵ کیلومتر در شهرک صنعتی شهید سلیمانی به بهره‌برداری رسید و در چند روز آینده اجرای اتمام پروژه شبکه روشنایی کل شهرک آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=42009

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});