• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

آغاز گشت های بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی در سراسر استان آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 44500
  • 10 دی 1400 - 10:40
آغاز گشت های بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی در سراسر استان آذربایجان شرقی
یاز اکو - گشت هاي بازرسي و نظارت بر بازار کالاهاي اساسي کشاورزي در استان آذربايجان شرقي همزمان با سراسر کشور با دستور وزير جهاد کشاورزي آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، دکتر سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در آئین آغاز گشت های بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی و ایام شهادت حضرت زهرا (س)، تاکید کرد: پایش و نظارت مستمر بر زنجیره تولید و بازاررسانی نهاده ها و کالاهای اساسی کشاورزی ضروری است.
وی تصریح کرد: روسای سازمان های جهادکشاورزی استانها باید از ظرفیت نیروها و امکانات دستگاه های عضو قرارگاه امنیت غذایی برای پایش و نظارت مستمر بر تولید و عرضه کالاهای اساسی، بهره گیری کنند.
سرپرست معاونت بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز در حاشیه برگزاری مانور نظارت ویژه بر کالاهای اساسی با بیان اینکه در مانور نظارت بر کالاهای اساسی استان آذربایجان شرقی ۴۰ اکیپ و ۸۰ نفر حضور دارند گفت: ۲۰ اکیپ و ۴۰ نفر آن مربوط به شهر تبریز هستند.
مهندس ایاز برنو اظهار کرد: در راستای تشکیل قرارگاه امنیت غذایی در وزارت جهاد کشاورزی امروز و همزمان با سراسر کشور مانور نظارت و بازرسی بر محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی توسط بازرسان سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صمت و بسیج انجام می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی به جهادکشاورزی واگذار شده است انتظار داریم مردم موارد مختلف مانند گران‌فروشی، احتکار و یا عدم درج قیمت را از طریق سامانه ۱۲۴به ما گزارش دهند.
سرپرست معاونت بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان گفت: پس از تشکیل پرونده برای متخلفان، طبق ضوابط به تعزیرات معرفی می‌شوند.
مهندس برنو افزود: امروز نیز در این مانور ۴۰ اکیپ و حدود ۸۰ نفر از بازرسان جهاد کشاورزی، سازمان صمت و بسیج کار نظارت و بازرسی را بر محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی انجام می‌شود.
وی در پایان صحبتهای خود تاکید کرد: برای موفقیت در امر نظارت و بازرسی بر بازار نیازمند همکاری و هم افزایی دیگر دستگاه ‌ها و استفاده از ظرفیتهای درون استانی هستیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=44500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});